این مرد متهم است بعد از کشتن همسرش، تصاویر جسدش را منتشر کرده است

قاتل فیسبوکی، اعترافش را پس گرفت

مردی که به اتهام قتل همسرش در دادگاه ایالت فلوریدای آمریکا محاکمه می‌شود، در جلسه دادگاه گفت همسرش را نکشته است. این مرد که درک مدینا نام دارد، تصویری از جسد همسر خود را در فیسبوکش منتشر کرده و نوشته بود او را به قتل رسانده است. وی متهم ردیف اول است و قاضی می‌گوید با مجازات مرگ روبه‌روست؛زیرا او همسرش را به ضرب گلوله به قتل رسانده و همزمان با انتشار عکس جسدش در فیسبوک، اعتراف کرد خودش این جنایت را مرتکب شده است.
کد خبر: ۶۲۹۴۰۲

این مرد سی و یک ساله اکنون اعتراف خود را پس گرفته و می‌گوید هیچ نقشی در مرگ همسرش «جنیفر آلفونسو» بیست و شش ساله نداشته است.

به گفته مقامات، تصویر جسد مقتول که غرق در خون در آشپزخانه افتاده بود، همراه با نوشته‌هایی تکان‌دهنده در فیسبوک درک مدینا منتشر شده بود. مدینا در بخشی از نامه خود نوشته بود: بزودی به زندان می‌روم. شاید هم اعدام شوم، چون همسرم را کشتم. بچه‌ها دوست‌تان دارم. دلم برایتان تنگ خواهد شد. بچه‌های فیسبوکی از خودتان مراقبت کنید.

تصویر جسد آلفونسو به مدت پنج ساعت روی فیسبوک قرار داشت تا این‌که مدیران این شرکت آن را از روی سایت برداشتند. صفحه درک و همسرش هم از سوی مدیران فیسبوک غیرفعال شد.

پلیس میامی بر مبنای اعترافات متهم به قتل در روز وقوع حادثه اعلام کرده است: متهم با همسرش درگیر می‌شود. مرد تفنگ را به سمت زن نشانه می‌رود. زن تهدید می‌کند او را ترک خواهد کرد. مرد، تفنگ را گوشه‌ای می‌گذارد و دنبال همسرش می‌رود. زن به او مشت می‌زند. متهم دوباره تفنگ را برمی‌دارد. همسرش یک چاقو در دست می‌گیرد. مدینا چاقو را به زور از دست‌های همسرش بیرون می‌کشد. مدینا دوباره به او مشت می‌زند. سپس متهم چند بار به همسرش شلیک می‌کند و او را به قتل می‌رساند. متهم در ادامه متوجه می‌شود همسرش جان باخته است اما به پلیس اطلاع نمی‌دهد. او لباس‌هایش را عوض می‌کند و با خودرویش به منزل پدر و مادرش می‌رود. بعد از دیدن خانواده و خداحافظی کردن با آنها، به یک مرکز پلیس مراجعه و به قتل اعتراف می‌کند.

روز حادثه پس از آن‌که متهم نشانی منزلش را به پلیس داد، ماموران به محل حادثه مراجعه و جسد زن جوان را در آنجا کشف کردند.

این قتل ماه آگوست (مرداد ماه) اتفاق افتاد و وکیل مدینا ماه اکتبر (مهرماه) ادعا کرد موکلش قربانی خشونت خانگی بوده، از ضرب و جرح از سوی همسر رنج می‌برده و حمله او به همسرش بر اثر ناراحتی‌های روانی ناشی از این موضوع بوده است. وکیل متهم سعی داشت آن زمان شرایط را برای دفاع از موکلش در جلسه دادگاه مهیا کند اما دادستان تصویر دیگری از مدینا ارائه کرده است. او گفته مدینا در حالی که همسرش روبه‌رویش ایستاده بود و از ترس به خود می‌لرزید، وی را به قتل رسانده است. یکی از کارآگاهان که در جریان تکمیل پرونده فعالیت داشت، گفته مدینا در دوران سربازی یک جنگجوی تعلیم‌دیده و تمام عیار بود. این نکته‌ای است که دادستان از آن در دادگاه علیه متهم استفاده کرده است. او ادعای دفاع شخصی مدینا را نپذیرفته و گفته است اسلحه کشیدن نمی‌تواند پاسخ مناسبی برای یک مشت باشد.

دختر ده ساله آلفونسو زمان وقوع جنایت در خانه بود، اما آسیبی ندید. تصویری از او همراه پدر و مادرش سه ساعت قبل از حادثه در صفحه فیسبوک آلفونسو به اشتراک گذاشته شده بود. در آن عکس هر سه لبخند به لب داشتند.

مدینا علاوه بر قتل، به بی‌تفاوتی و بی‌مسئولیتی نسبت به کودک خود نیز متهم شده است اما او حالا هیچ یک از اتهامات را نمی‌پذیرد و می‌گوید کاملا بی‌گناه است. یک مقام قضایی اعلام کرده هنوز مشخص نیست این متهم به مرگ محکوم خواهد شد یا خیر اما احتمالش وجود دارد. جلسه نهایی محاکمه مدینا دو ماه آینده برگزار خواهد شد.

منبع: HLN

مترجم: سارا لقایی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها