شبکه جهانی جام‌جم همزمان با آغاز ربیع‌الاول پخش دو سریال جدید را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۶۲۹۱۸۲
پخش «پژمان» و «بچه‌های نسبتا بد» از جام‌جم

شبکه جام‌جم سریال طنز «پژمان» را پخش می‌کند. این سریال طنز درباره‌ی زندگی فوتبالیست تیم پرسپولیس (پژمان جمشیدی) به کارگردانی سروش صحت است و پژمان جمشیدی، بهاره رهنما، سام درخشانی، بیژن بنفشه‌خواه و ... در آن بازی می‌کنند.

جام جم همچنین «بچه‌های نسبتا بد» را که یک سریال اجتماعی از زندگی چهار جوان خلافکار است پخش می‌کند. آنها یک گاو صندوق محتوی دو هزار سکه بهار آزادی را می‌دزدند. این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی و بازیگری اکبر عبدی، حمید گودرزی، اشکان خطیبی، میلاد کی‌مرام و ... در 28 قسمت 60 دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

برنامه «روزی روزگاری» هم قرار است از جام‌جم پخش شود. این برنامه ترکیبی ورزشی با آیتم‌های متفاوت از جمله خاطرات پیشکسوتان ورزش و ... با اجرای منصور ضابطیان و تهیه‌کنندگی ابراهیم داروغه‌زاده و کارگردانی فواد صفاریان‌پور و تایم 75 دقیقه‌ای روی آنتن شبکه جام جم می‌رود.

برنامه «دکتر سلام» هم برای پخش انتخاب شده است. این مجله پزشکی، درخصوص معرفی بیماری‌ها و عوارض و علائم آنها با تایم 15 دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

شبکه جام جم برنامه «نشانه» را که به بررسی آیات موجود در قرآن و ارتباط آنها با علم امروز در زمینه مسائل پزشکی، شیمی و تاریخ به کارگردانی سلمان وکیلی و تهیه‌کنندگی: علیرضا سپهرین و اجرای محمدرضا شریفی‌نیاست در 10 قسمت 30 دقیقه‌ای پخش خواهد کرد.

«امروز هنوز تموم نشده» برنامه ای است گفتگو محور که به بررسی و کندوکاو پیرامون مسائل فرهنگی، هنری و ورزشی پرداخته و با دعوت از صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران این حوزه ها سعی در به چالش کشیدن نقطه نظرات مدعوین دارد. این برنامه کاری است از گروه اجتماعی شبکه اول سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احسان ارغوانی که به مدت حدود 60 دقیقه پخش خواهد شد.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
۰
۰
ماكه چیزی ندیدیم
پروانه
Germany
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
۰
۰
من از صبح تا شب پای تلوزیونم سریال پزمان كی پخش ما ندیدیم؟؟؟
تینا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
۰
۰
باید بگم كه سریال زیبای پژمان ازشبكه جام جم1 شب ها ساعت فكر میكنم حدود 9:30 دقیقه ولی شما احتیاطا ساعت9:25 دقیقه بزنیدنشان میدهد البته شب ها نشون میده ولی تكرارشو نمیدونم چه ساعتی میده!!موفق باشید

نیازمندی ها