با حضور جمع کثیری از اهالی موسیقی مراسم ترحیم همسر «بنیامین بهادری» برگزار شد

گزارش یک مراسم

ظهر امروز و از ساعت 14:00 ، مراسم ترحیم همسر «بنیامین بهادری» در مسجد الرسول (ع) منطقه سعادت آباد تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۹۰۳۷
گزارش یک مراسم

در ابتدای این مراسم «علی ضیاء» پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تسلیت به خانواده بنیامین بهادری و بازماندگان آن مرحومه، مدیریت برنامه را بر عهده گرفت. سخنرانان و مداحان مختلفی در طول مراسم به ایراد سخنرانی و تلاوت قرآن پرداختند تا فضایی معنوی در جمع حاضرین حاکم باشد. علی مرادخانی (معاونت امور هنری وزارت ارشاد) به همراه هیات همراهش، از همان ابتدای برنامه وارد محل برگزاری مجلس ترحیم شد تا و حضور این مدیر دولتی در این مراسم، مورد توجه عکاسان و اهالی رسانه قرار بگیرد. چهره ها و اساتید زیادی با حضور در مسجد الرسول (ع)، با «بنیامین بهادری» و خانواده مرحومه ابراز همدردی نمودند و میزان حضور جمعیت به قدری زیاد بود که از اواسط برنامه تا انتهای آن، ورود و خروج ها به صورت صفی انجام شده تا همه حاضران بتوانند برای دقایقی در محل مجلس حضور یابند و بتوانند به ابراز همدردی با خانواده مرحومه بپردازند.
بنیامین بهادری به همراه «محسن رجب پور»، «نیما وارسته»، «علی منصوری» و «فرید احمدی» در ورودی سالن مجلس ایستاده بودند و ضمن تشکر از حضور تک تک حاضرین، به ابراز همدردی آنها پاسخ می دادند. برنامه علیرغم اعلام قبلی تا حدود ساعت 16:00 و به دلیل استقبال و حضور پررنگ مردم ادامه پیدا کرد و سرانجام در حالی پایان یافت که هنوز عده زیادی در بیرون مسجد در صف ورود به محل برگزاری برنامه بودند.
حاشیه ها: 
* از ساعت ها قبل از شروع مراسم طرفداران و هواداران بنیامین با در دست داشتن عکسها و پلاکاردهای تسلیت، در میدان سعادت آباد تهران تجمع کرده بودند و حضور آنها نگاه هر رهگذری را به خود مشغول می کرد. عده زیادی گریه می کردند و تعدادی نیز قطعات عاشقانه این خواننده را همخوانی می کردند.
* «علی ترابی» (مدیر عامل انجمن موسیقی) در ابتدای برنامه وارد سالن شد و به دلیل نبودن صندلی خالی به صورت ایستاده در گوشه ای از سالن ایستاد.
* از چهره های پاپ حاضر در محل میتوان به محمد اصفهانی، احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، مهدی یراحی، محسن یگانه، سعید شهروز، شهرام شکوهی، رضا یزدانی، بهنام صفوی، علی لهراسبی، امین رستمی، نادر مسچی، محمد علیزاده، حمید حامی، نیما مسیحا، میلاد ترابی، حمید عسکری، مجید خراطها، علی عبدالمالکی، ایمان قیاسی، روزبه بمانی، امید حاجیلی، زانیار خسروی، امیر طبری، احسان حق شناس، کامران رسول زاده، شهاب رمضان، سهراب پاکزاد، زایا سلیمان، دارا دارایی، بهنام صفاریان، فرهاد جواهر کلام، یاحا کاشانی، علیرضا میرآقا، علی ثابت، اعضای گروه رستاک و بسیاری دیگر از چهره ها اشاره کرد.
* «مرتضی پاشایی» علیرغم اوضاع وخیم جسمی و جراحی انجام شده، به همراه «مهدی کرد» (مدیر برنامه هایش)، در محل برگزاری برنامه حاضر شدند.
* چهره های زیادی نیز از اهالی سینما به محل برگزای برنامه آمده بودند که از آن جمله می توان به حضور: حسین فرحبخش، امیر جعفری، هادی کاظمی، سام درخشانی، جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، شیلا خداداد، مهتاب کرامتی و ... اشاره کرد.
* تعدادی از چهره های پاپ از جمله مهدی یراحی، علی لهراسبی، ایمان قیاسی، روزبه بمانی ، امید حاجیلی و ...به اشتباه ابتدا به یکی دیگر از مراسم های در حال برگزاری در همان مسجد رفتند و بعد از حضوری حدودا ده دقیقه ای، با اشاره برخی دیگر از چهره های حاضر متوجه شدند که مراسم ترحیم همسر بنیامن بهادری در سالن دیگری در حال برگزاری است.
* زمزمه هایی مبنی بر حضور «حبیب محبیان» نیز در دقایق نخست مجلس در سالن شنیده شد.
* حضور اکثر تهیه کننده ها و کنسرت گزاران حوزه موسیقی پاپ و سنتی نیز در این مراسم مشهود بود.
* حاج مجید بنی فاطمه و حجت الاسلام «شهاب مرادی» از دیگر چهره های حاضر در مراسم بودند.
* در اواخر مجلس ازدحام به قدری شدید بود که خیابان منتهی به محل برگزاری برنامه از شدت ترافیک قفل شده بود.

منبع: موسیقی ما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها