سیروس مقدم گفت: اخراج احمد مهرانفر از مجموعه «پایتخت 3 » شایعه است . او از ابتدای کلید خوردن در سریال حضور دارد.
کد خبر: ۶۲۸۹۶۵
سیروس مقدم شایعه اخراج ارسطو از «پایتخت 3» را تکذیب کرد

 چندی است که شایعاتی مبنی بر اخراج احمد مهرانفر در سریال «پایتخت3» به گوش می رسد و شنیده شده علت آن به این دلیل است که احمد مهرانفر نقش خود در «پایتخت3» را در «شاهگوش» ایفا کرده است. به همین دلیل خبرنگار ما جزئیات را از سیروس مقدم (کارگردان) و احمد (مهرانفر) بازیگر جویا شده است.
سیروس مقدم درباره وضعیت سریال«پایتخت3» گفت: این روزها در حال پیش تولید هستیم و از دهم دی ماه این سریال در شمال کلید می خورد.
وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده در پایتخت 3 احمد مهرانفر حضور ندارد؟ پاسخ داد: این‌ها شایعه است . اتفاقا احمد مهرانفر از همان ابتدا در این مجموعه حضور دارد و جزء نقش‌های اصلی محسوب می شود.

مقدم درباره حضور هم زمان مهرانفر در «شاهگوش» و «پایتخت3» نیز گفت: مهرانفر در شاهگوش حضورش کمتر است بنابراین آسیبی به کار ما وارد نمی‌شود.


این درحالیست که احمد مهرانفر نیز در اینباره که گفته شده بود سیروس مقدم به دلیل اینکه شما نقشی را که مربوط به «پایتخت 3 »بود را در «شاهگوش »ایفا کردید، توضیح داد: دو نقش شباهت‌هایی به‌هم دارد اما تلاش کردم تا آن‌ها با هم متفاوت باشد.
وی در ادامه افزود: البته هرچه مجموعه«پایتخت 3» جلوتر رود این ذهنیت که این دو نقش شبیه هم است کم رنگ تر می‌شود.
مهرانفر درباره حضور در «شاهگوش» و «پایتخت3» نیز گفت: برنامه ریزهای هر دو مجموعه تلاش می کنند باهم هماهنگ باشند البته حضورم در «شاهگوش» کمتر از «پایتخت3» است.
گفتنی است، «پایتخت 3» که برای پخش در نوروز 93 از شبکه اول سیما تولید می‌شود، توسط تیم نویسندگان شامل محسن تنابنده، خشایار الوند و حسن وارسته به رشته تحریر درآمده است که ترکیبی از فیلمنامه‌نویسان سری اول و دوم «پایتخت»هستند.
علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهرانفر و ریما رامین‌فر بازیگران اصلی این سریال درباره خانواده نقی معمولی هستند. نقی به همراه همسرش هما، پدرش بابا پنجعلی، دخترهای دوقلویش سارا و نیکا و ارسطو پسرخاله‌اش در هر سری از سریال با اتفاقات مختلفی روبرو می‌شوند.
سری اول درباره مهاجرت این خانواده از شمال کشور منطقه علی آباد به تهران برای ادامه تحصیل هما و اتفاقات فراوانی بود که منجر به بازگشت این خانواده به زادگاهشان شد. سری دوم نیز به گنبد و گلدسته سازی از حرفه‌های مطرح شمالی‌ها می‌پرداخت و این خانواده گلدسته‌ای را از شمال به جنوب کشور رساندند و اتفاقات طول این سفر، ماجراهای اصلی سری دوم را تشکیل داد.
در سری دو مبناست این بار گنبد و گلدسته به خارج از مرزهای کشور برده شود و این زمینه ساز اتفاقات تازه‌ای است که این روزها تیم نگارش در حال پر و بال دادن به آن هستند.
«
پایتخت 1» نوروز 90 و «پایتخت 2» نوروز 92 به تهیه‌کنندگی الهام غفوری از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.
 

برنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها