سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت که با توجه به اجرایی نشدن قرارداد منعقد شده بابک زنجانی با تامین اجتماعی، 17 هزار میلیارد تومانی که به عنوان چک تضمین و پشتیبان به تامین اجتماعی داده شده است باید برگردانده شود.
کد خبر: ۶۲۸۸۹۷
بابک زنجانی باید 17 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بازگرداند

مصطفی افضلی‌فرد اظهار کرد: بعد از اینکه بابک زنجانی بدهی‌های خود به وزارت نفت به دلیل فروش فرآورده‌های نفتی را بازگرداند تنها پرونده موجود از او در کمیسیون اصل 90 پرونده مربوط به تأمین اجتماعی است.

وی اضافه کرد: بعد از گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی موضوع چک بابک زنجانی به مبلغ 17 هزار میلیارد تومان به این کمیسیون برای بررسی ارجاع شد.

وی افزود: آقای بابک زنجانی چک تضمینی برای انجام قراردادی به مبلغ 17 هزار میلیارد تومان از تامین اجتماعی گرفته است که با توجه به اجرایی و عملیاتی نشدن این قرارداد باید این میزان به تامین اجتماعی بازگردانده شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 تاکید کرد: با توجه به اینکه قرارداد منعقد شده اجرایی و عملیاتی شده است و حتی یک ریال نیز پرداخت نشده است بنابراین هیچ تفاهم‌نامه‌ای عملیاتی نشده است پس باید آقای بابک زنجانی آن 17 هزار میلیارد تومانی را که به عنوان پشتیبانی گرفته است را به تأمین اجتماعی بازگرداند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها