انتقادهای زیادی به رفتار علی دایی سرمربی پرسپولیس می شود اما با وجود همه این انتقادها او بیرون از چمن سبز کارهای خیرخواهانه ای انجام می دهد.
کد خبر: ۶۲۸۷۵۳
علی دایی و همسرش باز هم مدرسه افتتاح می کنند/تصاویر

سایت جام جم ورزشی- علی دایی ماه پیش با همراهی همسرش مدرسه ای را در یکی از روستاهای اطراف اردبیل افتتاح کرد. البته خیری که این مدرسه را ساخت فرد دیگری بود اما در هنگام افتتاح از علی دایی درخواست کرد که این کار را انجام دهد. علی دایی در آن روز به همراه همسرش این مدرسه نوساز را افتتاح کرد و حالا خبر می رسد سرمربی پرسپولیسی ها به زودی بار دیگر مدرسه ای را در حومه اردبیل افتتاح خواهد کرد، با این تفاوت که بانی ساخت مدرسه خود او و همسرش هستند. تصویر علی دایی و همسرش را در مراسم افتتاح مدرسه ای در روستای محروم اردبیل در ادامه می بینید:

183653-421.jpg

 

183652-556.jpg

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
این تصاویر مربوط به افتتاح مدرسه در نقاط مرزی خراسان رضوی است
روستای آزادده صالح آباد خراسان رصوی
امین طلا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
سلام ؛ خسته نباشید ؟؟!
اول بگویم كه به حكم آیه شریفه 148 سوره مباركه آل عمران ، پروردگار متعال در قرآن كریم میفرمایند : « فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْیا وَحُسْنَ ثَوَابِ الْآخِرَةِ وَاللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ. » از این‌رو خداوند پاداش این جهان، و پاداش نیك آن جهان را به آنها داد؛ و خداوند نیكوكاران را دوست می‌دارد. / بنابراین اساس توفیری نمی كند آن انسان صالح كیست و چیست و چگونه است و .................. ؟! چه جناب آقای دایی عزیز ، چه همسر گرامی شان ، و یا هر احدی دیگری كه باشد خدا خیرش بدهد و به اموال و داراییهای حلال اش بركت دهد كه به هم نوعان خود انفاق میكند .
دوم بگویم كه حسب 2 تصویر منتشر شده فوق ، این همسر محترم جناب آقای دایی بوده كه مبادرت به افتتاح مدرسه نموده است نه خود شخص آقای دایی ؟؟!! خب چه میتوان و میشود گفت ؟؟!! نه تنها همسر محترم ایشان بلكه همه خانمها همینطوری اند !! خانم آقای دایی دستتان درد نكند ؛ خداوند شوهرتان را حفظ كند تا در پرتوی وجود ایشان شما هم مشهور و معروف گردید . خوب است یا نه ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علیرضا رضاقلیخانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۰
بسیار زیبا
امیدواریم الگوی برای همه ما بشود
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
خدا خیرشان بدهد
جوان بیكار و بی آینده.
United States
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
۰
۰
ای كاش خیرین كارخانه ساز هم بوجود بیایند تا كمكی به بیكاری جوانان باشد . مدرسه سازی بسیار ارزشمند است اما از آنجایی كه جمعیت بچه مدرسه ایها كم شده و جمعیت جوانان بیكار بسیار زیاد است. خیرین در زمینه ازدواج و بیكاری و مسكن جوانان هم كمك كنند بسیار خوب است.
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
۰
۰
بانی یا سازنده ارادت حضور ایشان داشته است بانی ثواب خود را خواهد برد كسان دیگر هر احد دیگری كه باشد زن یا مرد چنانچه نیت شان خیر باشد ثواب به همان اندازه خواهد برد .خدایبزرك بر نیت همه من جمله شما نویشنده محنرم اگاه است.
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
سلام عزیز دل عكس فوق مربوط به افتتاح مدرسه خانم صفاری در روستای آزادده از توابع بخش صالح اباد شهرستان تربت جام خراسان رضوی است نه افتتاح مدرسه در اردبیل شاهد عینی اون روز قشنگ وبیاد ماندنی

نیازمندی ها