نصب آسان و سریع نرم‌افزارها در iOS

دستکاری فایل‌ها در آیفون، آیپد و آی‌پاد تاچ

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزار آی‌تونز، ابزار رسمی مدیریت اطلاعات در محصولات اپل است. با این نرم‌افزار می‌توانید اطلاعات و فایل‌های مورد نظرتان را در محصولات اپل بخصوص دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS ذخیره کرده، به هماهنگ‌سازی اطلاعات با سرویس‌های مختلف از جمله رایانه شخصی خود بپردازید.
کد خبر: ۶۲۸۷۰۸
دستکاری فایل‌ها در آیفون، آیپد و آی‌پاد تاچ
 به کمک این برنامه می‌توانید از فروشگاه محصولات اپل بازی یا نرم‌افزار دانلود کنید، موزیک‌ها و ویدئوهای خود را برای پخش در حافظه دستگاه قرار دهید یا برخی را از حافظه حذف کنید، اطلاعات مخاطبان را با رایانه شخصی یا سرویس‌های آنلاین هماهنگ کنید و بسیاری از عملکردهای دیگر که موجب شده است آی‌تونز از سوی میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گیرد. آی‌تونز ابزاری مناسب با روش کاری ساده است، اما این نرم‌افزار برای برخی کاربران محدودیت‌هایی نیز به‌وجود می‌آورد که یکی از آنها ناتوانی در کنترل کامل همه فایل‌های سیستمی و همچنین نیاز داشتن به هماهنگ‌سازی اطلاعات هنگام ذخیره اطلاعات جدید در دستگاه است. به‌عنوان مثال ممکن است شما بخش موزیک‌های آیفونتان را با پوشه‌‌ موزیک هارد‌دیسک رایانه هماهنگ (Sync) کنید و حالا قصد داشته باشید یک یا چند موزیک را که در رایانه دوستتان ذخیره‌شده و نرم‌افزار آی‌تونز نیز روی آن نصب است، به تلفن همراه خود اضافه کنید. در این شرایط اگر دستگاه خود را با رایانه دوستتان هماهنگ کنید تمام موزیک‌های شما حذف می‌شود و اگر عملیات هماهنگ‌سازی را انجام ندهید قادر به ذخیره یک موزیک روی دستگاه نخواهید بود. برای رفع این مشکلات این هفته قصد داریم نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که می‌تواند امکانات بی‌شماری دراختیار شما قرار دهد.

جعبه‌‌ سرگرمی

نرم‌افزار قدرتمند iFunBox ابزاری فوق‌العاده برای دوستداران آیفون، آیپد و آی‌پاد تاچ است. این نرم‌افزار در یک تعریف مشخص، ابزاری برای نصب آسان فایل‌ها روی دستگاه‌های فوق و مدیریت اطلاعات ذخیره‌شده روی آنهاست، اما این فقط یکی از کاربردهای نرم‌افزار iFunBox است و شما می‌توانید با کمی کنجکاوی در اطلاعات ذخیره‌شده در دستگاهتان از توانایی‌های بی‌شماری که از طریق این برنامه در اختیارتان قرار می‌گیرد لذت ببرید.

نصب همزمان با یک کلیک

یکی از امکانات بارز در این نرم‌افزار پشتیبانی از قابلیت نصب برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه با یک کلیک و در یک مرحله است. شما می‌توانید براحتی در این نرم‌افزار به انتخاب بازی‌ها و برنامه‌های جدید و رایگان پرداخته و در نهایت تمام برنامه‌های انتخاب‌شده را با یک کلیک به دستگاه خود منتقل کنید. برای نصب این اطلاعات به هماهنگ‌سازی برنامه‌های نصب‌شده نیازی نیست و هر زمان که تمایل داشته باشید از هر رایانه که بخواهید، می‌توانید یک یا چند بازی و نرم‌افزار جدید را در دستگاه خود نصب کنید.

نصب رایگان برنامه‌های تجاری

همان‌طور که می‌دانید در بازه‌های زمانی مختلف برخی نرم‌افزارهای تجاری شامل تخفیفاتی تا صددرصد‌شده، می‌توان در مدتی محدود یک برنامه گران‌قیمت را به‌طور رایگان از فروشگاه محصولات اپل دانلود و نصب کرد. اگر به‌طور عادی بخواهید نرم‌افزارهای موردنظرتان را برای دریافت رایگان تحت کنترل داشته باشید، متاسفانه موفق نخواهید بود؛ چرا که کنترل بیست‌وچهار ساعته فروشگاه محصولات اپل کاری غیرممکن است و این احتمال که نرم‌افزار موردنظر شما به‌صورت رایگان عرضه شود و شما از آن مطلع نشوید، بسیار است. نرم‌افزار iFunBox چاره این نیاز شماست. شما می‌توانید با انتخاب گزینه‌‌ Grab it when free در این نرم‌افزار عملیات کنترل و تحت نظر داشتن برنامه‌های موردنظرتان را به آن بسپارید. این نرم‌افزار با چشمان همیشه بیدار خود به‌صورت بیست وچهار ساعته برنامه‌های دلخواه شما را بررسی کرده، به محض انتشار رایگان هریک از آنها نسبت به دانلود و نصب آنها روی دستگاه شما اقدام می‌کند.

مدیریت آسان برنامه‌ها

از دیگر امکاناتی که iFunBox در اختیارتان قرار می‌دهد، مدیریت آسان برنامه‌های نصب‌شده روی دستگاه است. شما می‌توانید براحتی پس از اتصال دستگاه خود به رایانه و کلیک روی هریک از برنامه‌های نصب‌شده در دستگاه، نسبت به حذف، نصب مجدد یا حتی ورود به بخش مدیریت فایل‌های مربوط به آن نرم‌افزار اقدام کنید. علاوه بر اینها می‌توانید با یک کلیک به‌طور خودکار همه برنامه‌های نصب‌شده را به‌روزرسانی کنید.

مدیریت فایل‌ها بدون جیلبریک

شاید مهم‌ترین ویژگی این نرم‌افزار پشتیبانی از قابلیت مدیریت فایل‌ها بدون نیاز به جیلبریک‌کردن دستگاه‌ها باشد. می‌توانید با استفاده ازاین نرم‌افزار براحتی به همه فایل‌های ذخیره‌شده در دستگاه خود دسترسی داشته باشید و به اعمال تغییرات در آنها بپردازید. نمونه‌ای از این تغییرات در صفحه ترفند این هفته قابل مشاهده است (با جایگزین‌کردن یک فایل دستکاری‌شده از یک بازی توانستیم میزان سکه‌ها و جواهرات جمع‌آوری‌شده در آن بازی را به عدد 900 میلیون تغییر دهیم.)

به کمک این قابلیت می‌توانید از حافظه دستگاه خود به‌عنوان یک حافظه فلش قابل حمل استفاده کنید و بدون نیاز به هماهنگ‌سازی اطلاعات به ذخیره اطلاعات در دستگاه بپردازید. افزون بر این می‌توانید با کمی جستجو در اینترنت و مشاهده ترفندهای قابل اجرا روی دستگاه‌های مجهز به آی.او.اس، تمام این ترفندها را با استفاده از iFunBox به اجرا درآورید. یکی از این ترفندها حذف پین‌کد از آیفون است که در شماره‌های بعدی برای شما شرح خواهیم داد.

با مراجعه به این لینک می‌توانید نسخه‌ای از نرم‌افزار فوق را با قابلیت اجرا در سیستم‌عامل ویندوز یا مک دانلود کنید: / ضمیمه کلیک

http:‌/‌‌/‌dl.i‌ـ‌funbox.com

مریم محمد‌بیکی فراهانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها