تلویزیون ازجمله رسانه‌هایی است که بیشتر مردم با آن خو گرفته‌اند و از تماشای آن لذت می‌برند و هر کسی بنا به سلیقه خود، برنامه‌ای را انتخاب و نگاه می‌کند. در چند سال اخیر هم با افزایش کانال‌های مختلف و تولید هزاران برنامه مخاطبان انتخاب‌های بیشتری دارند، اگرچه ممکن است تولیدات زیاد برنامه‌ها کمی انتخاب را دشوار کند.
کد خبر: ۶۲۸۲۳۱

در این میان سریال‌های تلویزیونی معمولا طرفداران بیشتری دارند، چراکه اساسا دنبال کردن قصه و روایت برای مخاطب ایرانی دلپذیرتر است و برایش حس بهتری به دنبال دارد، اما این را هم باید در نظر داشت که کیفیت همیشه مهم‌تر از کمیت است، اگرچه گاهی ما به هزار و یک دلیل کیفیت را نادیده می‌گیریم و کمیت برایمان باارزش‌تر می‌شود، اما مخاطب امروز آنقدر آگاه است که بتواند برنامه خوب و بد را از هم تمیز دهد.

چند سالی است صدا و سیما جشنواره‌ای برگزار می‌کند که در ،آن آثار مختلف خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و از بین هزاران برنامه، بهترین‌ها را انتخاب و از آنها تقدیر می‌کند و جالب است که در این میان مخاطبان صدا و سیما نیز مشارکت دارند و قطعا برنامه‌ای که بیشترین مخاطب را داشته، مورد تقدیر قرار می‌گیرد. به هر روی، برگزاری چنین جشنواره‌هایی نه‌تنها برای تولید‌کنندگان برنامه‌های صدا و سیما باعث دلگرمی است و بین آنها رقابتی صمیمانه ایجاد می‌شود، بلکه از این نظر می‌توان کیفیت برنامه‌ها را نیز به لحاظ کیفی افزایش داد.

در ضمن باید گفت با برگزاری چنین جشنواره‌هایی بازیگران، کارگردانان و تهیه‌کننده‌های سیما می‌کوشند بهترین‌ها را به نمایش بگذارند و مطمئن خواهند بود، کار‌های آنها قضاوت خواهد شد.

به هر روی جشنواره سیما در راه است و امید می‌رود داوران جشنواره با نگاه دقیقی که دارند، بهترین‌ها را انتخاب کنند تا از این نظر، همدلی دست‌اندر‌کاران و مخاطبان سیما بیش از پیش صمیمانه‌ و محکم‌ شود و هر روز شاهد پخش برنامه‌ها با استاندارد‌های بیشتری باشیم.

محبوبه ریاستی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها