هفته بیستم پر مخاطره است

احتمالات سقوط پرسپولیس از صدر

پرسپولیس در سخت ترین دیدار به نسبت تیم های همجوار خود به دیدار ملوان می رود.
کد خبر: ۶۲۸۱۶۱
احتمالات سقوط پرسپولیس از صدر

هفته بیستم لیگ برتر که از سه شنبه آغاز می شود به گونه ای برنامه ریزی شده که احتمالا صدر جدول دچار تغییراتی خواهد شد. با توجه به اینکه فاصله پنج تیم ابتدایی جدول تنها یک امتیاز است این پیش بینی چندان هم دور از واقعیت نیست.

 

اما نگاهی گذرا به برنامه این هفته بیان کننده این حقیقت است که پرسپولیس نسبت به سایر مدعیان سخت ترین بازی ممکن را پیش رو دارد. در این هفته شاگردان دایی یک نبرد فوق العاده سخت را در انزلی پیش رو دارند که بعید است آنها چهارمین برد متوالی شان را کنار مرداب جشن بگیرند.

 

پرسپولیس همواره در انزلی مشکل نتیجه گیری داشته و مضاف بر آن این روزها قو در حال اوج گرفتن است. مگر اینکه قرمزها مثل بازی با مس معجزه آسا ظاهر شوند.

 

اما بر عکس پرسپولیس دیگر تیم های مدعی بازی های ساده تری را پیش رو دارند؛ استقلال با داماش در تهران پیکار دارد که با توجه به وضعیت این روزهای داماش بعید است رشتی ها خطر آفرین شوند. البته نباید آنها را دست کم گرفت.

 

نفت تهران هم پذیرای استقلال خوزستان است که از روی کاغذ شانس پسران یحیی به مراتب بیشتر از شاگردان ویسی است. فولاد در اهواز با راه آهن بازی دارد که دنیای احتمالات شانس جنوبی ها را بیشتر می داند. تراکتور هم در کرمان میهمان تیم انتهایی جدول پرویز مظلومی است و در نهایت سپاهان با دیگر تیم قعرنشین یعنی فجر باید رقابت کند.

 

بنابراین به نظر می رسد کار پرسپولیس نسبت به سایر رقبا سخت تر است و از دست دادن امتیاز می تواند به سقوط چند پله ای قرمزها منجر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها