حرف و حدیث‌ها در رابطه با فیلترینگ ادامه دارد و با وجود این‌که اخیرا برخی نرم‌افزارهای تلفن‌همراه نیز به فهرست فیلترینگ اضافه شده ‌است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سه گروه در حال کار روی سیستم فیلترینگ براساس محتوا هستند که فقط محتوای نامناسب و نه همه‌چیز را فیلتر کنند.
کد خبر: ۶۲۸۱۰۵
روش فیلترینگ تغییر می‌کند

به گزارش انتخاب، محمود واعظی از برنامه وزارت ارتباطات برای تغییر روش فیلترینگ خبر داد و تشریح کرد: در وزارت ارتباطات به دنبال طراحی سیستمی برای فیلترینگ هستیم که بر اساس کانتکس (محتوا) پالایش کند.

دلیل اختلاف احمدی‌نژاد با لاریجانی و ناطق‌نوری

حسین فدایی مهمان برنامه اخیر شناسنامه بود. این فعال سیاسی اصولگرا در بخشی از مصاحبه تلویزیونی خود گفت: من اساساً تقسیم‌بندی چپ و راست را قبول ندارم و این را یک نوع توطئه و وارداتی می‌دانم.

وی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود به روند شکل‌گیری شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اشاره و با بیان این‌که نتیجه کار این شورا در سال 84 در نهایت به معرفی یک نامزد منتهی نشد، گفت: اختلاف آقای ناطق و آقای احمدی‌نژاد از همین جا آغاز شد و ما هم از دست احمدی‌نژاد ناراحت شدیم.

او افزود: نقطه اختلافی آقای احمدی‌نژاد و آقای لاریجانی هم از سال 84 کلید خورد و این شکاف‌ها به وجود آمد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران این را هم افزود که من یکی از عوامل رای نیاوردن اصولگراها را در انتخابات یازدهم، رفتار و کردار آقای احمدی‌نژاد می‌دانم.

بازداشت عاملان حمله تروریستی بعقوبه عراق

به دنبال حادثه تروریستی هفته گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق که به کشته و زخمی شدن جمعی از مهندسان و کارکنان ایرانی خط انتقال گاز انجامید، سفیر ایران در عراق از دستگیری همه عاملان حمله به کارکنان ایرانی در میدان نفت و گاز یکی از استان‌های عراق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسن دانایی‌فر گفت: آنها به این اقدام تروریستی اعتراف کرده‌اند.

وزیر اطلاعات به کمیسیون اصل 90 می‌رود

سید محمود علوی، وزیر اطلاعات همزمان با انتشار خبرهایی از رسیدگی کمیسیون اصل 90 مجلس به پرونده‌های سنگین و حیاتی، سه‌شنبه آینده در نشست اعضای این کمیسیون حضور می‌یابد.

به گزارش ایرنا، دو پرونده این کمیسیون مربوط به بابک زنجانی، از سرمایه‌داران بزرگ یک دهه گذشته ایران است.

سفر وزیر خارجه ایتالیا به تهران پس از 10سال

وزیر خارجه ایتالیا امروز در حالی به تهران می‌آید که گفته می‌شود این اولین سفر چنین مقامی طی 10 سال گذشته به تهران است.

جهانبخش مظفری سفیر ایران در رم در آستانه سفر وزیر خارجه ایتالیا به تهران گفت: سفر خانم بونینو نشان از عزم و اراده راسخ تهران و رم برای تحکیم روابط دارد.

بونینو قرار است در جریان این سفر علاوه بر محمدجواد ظریف، با حسن روحانی، علی لاریجانی، معصومه ابتکار و الهام امین‌زاده هم دیدار کند.

دولت، انحصار در تبلیغات را نمی‌پذیرد

به دنبال انتشار اخباری درباره صدور دستور انحصار نشر آگهی‌های مناطق آزاد در روزنامه‌های دولتی، مشاور ارشد رئیس‌جمهور این خبرها را ناصحیح دانست.

محمدرضا صادق در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پس از اطلاع از انعکاس این خبر و گفت‌وگو با مسئولان دبیرخانه‌ مناطق آزاد، اطمینان حاصل کردم که یک مکاتبه اداری را که زمینه‌ساز این شائبه شده است، در اسرع وقت اصلاح می‌کنند.

سکته قلبی مشایی و سکوت خبری

سایت الف به نقل از منابع موثق خبر داده است که سه هفته پیش، مشایی دچار عارضه قلبی و سکته می‌شود و به عمل باز قلب دست می‌زند. به دنبال این بیماری، او به سراغ دوست نزدیک و سفیر سابق ایران در شیلی کامبیز جلالی و همسر وی رفته و از آنان برای انجام عمل به شکل محرمانه کمک می‌خواهد.

به نوشته این سایت، درمان مشایی در حالی در سکوت خبری پی گرفته می‌شود که او پیش از این گفته بود: «آدمی نیستم که اهل سکته پکته باشم، ولی به خاطر من بعضی‌ها سکته می‌کنند، بعدا می‌بینیم!»

روایت فرجی‌دانا از دانشگاه احمدی‌نژاد

وزیر علوم در گفت‌وگویی با ایسنا درباره دانشگاه غیرانتفاعی منتسب به محمود احمدی‌نژاد، اظهار کرد: در سال 89 مجوزی برای یک دانشگاه غیردولتی با تعدادی اعضای هیات موسس در وزارت علوم صادر شده که مجوز موافقت اصولی بوده، اما تعدادی از اعضای هیات موسس که برخی از وزرای وقت نیز در آن بوده‌اند، انصراف می‌دهند که به همین دلیل خود به خود این مجوز مسیر حرکتش به‌سمت مجوز قطعی متوقف می‌شود، زیرا ما نمی‌توانیم موسس مستعفی داشته باشیم و مجوز را قطعی کنیم.

وی درباره مباحث مطرح شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این دانشگاه، گفت: آنچه در صحن شورا رخ داده و دریافت مجوز به عنوان دانشگاه ایرانیان با مسئولیت دکتر احمدی‌نژاد به چند دلیل نمی‌تواند به مجوز قطعی مربوط باشد. دلیل اول این‌که در شورا گفته‌اند که اساسنامه این دانشگاه باید به امضای وزرای علوم و بهداشت برسد، در صورتی که ما اساسنامه تیپ برای این موسسات داریم.

همچنین در اساسنامه وزارت علوم نمی‌تواند رشته‌های پزشکی وجود داشته باشد، در حالی که برای این دانشگاه جدید گفته شده که وزیر بهداشت نیز باید اساسنامه را امضا کند. از سوی دیگر نام رئیس دولت قبلی و بیشتر کسانی که اکنون به‌عنوان عضو هیات موسس از آنها نام برده می‌شود، در مجوز قبلی وجود ندارد، به همین دلیل نیز این ارتباط نقض می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سیا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
۰
۰
آخه وی چت چرا فیلتر كردن!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها