پس از قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، سرمربیان منچستر سیتی و بارسلونا برای هم خط‌ونشان کشیدند.
کد خبر: ۶۲۷۲۳۰

به گزارش جام‌جم ورزشی ، سرمربی تیم منچسترسیتی از این‌که جدال تیمش با بارسلونا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سوی رسانه‌ها به جدال مسی و آگوئرو، دو ستاره آرژانتینی بارسلونا و منچسترسیتی تعبیر شده، ابراز ناراحتی کرد.

مانوئل پلگرینی در این رابطه گفت: این دیدار تنها مربوط به مسی و آگوئرو نیست. هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند و باید ببینیم کدام یک در مرحله بعد بهتر بازی می‌کنند. وی افزود: فکر می‌کنم بارسلونا از مقابله با ما ترس دارد. بارسا تیم دو سال قبل نیست و تا حدودی ضعیف شده، اما در هر شرایطی خطرناک است. جدال دو تیم در یک‌هشتم نهایی بسیار دیدنی خواهد بود و من می‌خواهم هواداران بابت صعود منچسترسیتی از این مرحله امیدوار باشند.

مارتینو: منچسترسیتی از ما می‌ترسد

سرمربی بارسلونا در واکنش به روبه‌رو شدن تیمش با منچسترسیتی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: نبرد این دو تیم مهم‌ترین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ این فصل است.

تاتا مارتینو گفت: واقعیت این است که منچسترسیتی ترجیح می‌داد با ما روبه‌رو نشود، چون از ما می‌ترسد. آنها تیم قابل احترامی هستند، اما اجازه نمی‌دهیم به همین راحتی از غلبه بر ما و صعود به مرحله بعد صحبت کنند.

وی اظهار کرد: مانوئل پلگرینی از بهترین مربیان دنیاست و بسیار خوشحالم با او روبه‌رو می‌شوم. همیشه به تاکتیک‌های پلگرینی علاقه داشته‌ام، چه زمانی که در اروپا بود و چه زمانی که در آمریکای‌جنوبی حضور داشت.

لام: آرسنال قوی‌تر شده است

فیلیپ لام، مدافع ملی‌پوش بایرن‌مونیخ پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا و این‌که تیمش قرار است در یک‌هشتم نهایی مقابل آرسنال بازی کند، ابراز خوشبینی کرد تیمش به مرحله بعد صعود می‌کند.

وی در این رابطه گفت: ما سال گذشته هم با آرسنال بازی کردیم، اما این فصل کار ما دشوارتر است؛ چرا که آرسنال تیم قدرتمندتری نسبت به فصل گذشته دارد. با وجود سختی کار اطمینان دارم بایرن با گذر از این تیم قدرتمند به مرحله بعد می‌رود. لام یادآور شد: دوست داشتم در این مرحله با تیم ضعیف‌تری روبه‌رو می‌شدیم، اما حالا دیگر قرعه‌کشی انجام شده و فقط باید به دیدار با آرسنال فکر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها