مرد حیله‌گری که با جعل عنوان منشی یا دستیار پزشکان جراح یک بیمارستان خصوصی در تهران، از خانواده بیمارانی که قرار بود تحت عمل جراحی قرار بگیرند،کلاهبرداری می‌کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۲۶۴۰۷

به گزارش جام‌جم، روز دهم آذر امسال نماینده حقوقی یک بیمارستان خصوصی با حضور در شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، از مردی به اتهام کلاهبرداری از یکی از بیمارانشان با جعل عنوان منشی و دستیار یکی از پزشکان این مرکز شکایت کرد.

وی گفت: چند روز پیش یکی از بیماران با حضور در دفتر مدیریت بیمارستان مدعی شد با توجه به این که دو میلیون تومان به حساب یکی از پزشکان بیمارستان واریز کرده، اما هنوز بیمارش عمل نشده و وضع جسمی‌اش نیز وخیم‌تر شده است.

نماینده حقوقی افزود: پس از پرس‌وجو از خانواده این بیمار، معلوم شد پیش از بستری شدن در بیمارستان، فردی که خود را دستیار پزشک معالج معرفی می‌کرده، با آنها تماس گرفته و خواسته است پیش از عمل به حساب پزشک دو میلیون تومان واریز کنند تا با تهیه بخشی از داروهای بی‌هوشی، مقدمات عمل فراهم شود و پس از انجام عمل، بقیه هزینه پزشک را همراه هزینه‌های بیمارستان پرداخت کنند.وی یادآور شد: در ادامه مشخص شد آن خانواده نیز مبلغ مورد نظر را به حساب وی واریز کرده و روز بعد هنگام بستری کردن بیمارشان، متوجه می‌شوند کسی از سوی آن پزشک با آنها تماس نگرفته و مرد حیله‌گر از آنها کلاهبرداری کرده است.

با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات مشخص شد علاوه بر خانواده این بیمار، پنج خانواده دیگر نیز به مسئولان بیمارستان مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح کرده‌اند.

ردپای مرد شیاد در 5 کلاهبرداری دیگر

در ادامه با تحقیق از خانواده پنج بیمار دیگر معلوم شد آنها نیز برای عمل جراحی به این بیمارستان مراجعه کرده و چند روز پیش ازعمل جراحی یا هنگام عمل، فردی با آنها تماس گرفته و با معرفی خود به عنوان منشی یا دستیار پزشک معالجشان آنها را فریب داده و از دو تا پنج میلیون تومان از خانواده بیماران کلاهبرداری کرده و به محض واریز پول به حسابش، آن را برداشت کرده است. خانواده بیمار هم تصور می‌کردند وجه درخواستی را به حساب پزشک واریز می‌کنند غافل از این که متهم کلاهبردار بوده و فریبشان داده است.

بنابر این گزارش، با افزایش شکایت‌ها، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور بازپرس شاهنگیان، رئیس شعبه چهاردهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری کلاهبردار مرموز ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها