سارق حرفه‌ای به بهانه نشان دادن نشانی به یک راننده، وقتی درون خودروی او نشست، با سرقت کیف وی در جهت مخالف خیابان فرار کرد.
کد خبر: ۶۲۵۹۸۵

به گزارش پلیس آگاهی تهران، فردی با حضور در کلانتری 190 شمس‌آباد اعلام کرد کیف حاوی شش میلیون تومان پول، مدارک شناسایی و عابر بانک وی همراه رمز آن، به سرقت رفته است.

در پی این شکایت و دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 31، پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی، گفت: قصد داشتم از میدان آزادی به خیابان ستارخان بروم، اما چون مسیر را نمی‌شناختم، از فردی نشانی ستارخان را پرسیدم که او نیز به بهانه این که با من هم مسیر است، سوار خودرویم شد. با راهنمایی فرد غریبه،مدتی در خیابان در حال چرخیدن بودیم تا این که ناگهان این شخص پشت چراغ قرمز، در یک لحظه از خودرو پیاده شد و متوجه شدم کیف دستی مرا که زیر صندلی شاگرد راننده بود، برداشته و در جهت خلاف خیابان فرار می‌کند. شاکی تصریح کرد: پس از آن که نتوانستم این شخص را تعقیب کنم، متوجه شدم در خیابان شمس‌آباد در منطقه شرق تهران هستم.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی حساب مالباخته متوجه شدند سارق پول‌های مالباخته را برداشت کرده است که بلافاصله از طریق تصاویر دوربین‌های مداربسته بانکی، تصویر وی شناسایی شد.

سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: در ادامه رسیدگی به‌این پرونده و برای شناسایی هویت متهم و دستگیری وی، دستور انتشار تصویر سارق از سوی قاضی پرونده صادر شده است. از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پایگاه چهارم پلیس آگاهی شده‌اند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را درباره هویت، مخفیگاه یا محل‌ تردد متهم از طریق شماره تماس‌ 21866348 در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها