علی کریمی، هافبک سابق تیم ملی فوتبال از تلاش خود برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در جام‌جهانی خبر داد و گفت: هر کاری نمی‌کنم که به جام جهانی بروم.
کد خبر: ۶۲۵۹۷۷

علی کریمی در پاسخ به این پرسش ایسنا که آیا به حضور در جام‌جهانی می‌اندیشد، گفت: من نیز مانند دیگر بازیکنان هستم و تفاوتی با آنها ندارم، ولی هر کاری را نمی‌کنم که به جام‌جهانی بروم. حضور من در جام‌جهانی بستگی به درخشش، خوب بازی کردن و مثمر ثمر بودنم برای تیمم در زمین فوتبال دارد.

وی درباره حریفان تیم ملی در جام‌جهانی گفت: باید صبر کنیم تا جام‌جهانی آغاز شود و ببینیم گروه‌مان سخت است یا راحت.

بازیکن تیم تراکتورسازی ادامه داد: تا جایی که می‌دانیم باید این موضوعی که گفتم در دعوت شدن به تیم ملی و حضور در جام‌جهانی (مهم) باشد. اگر چیز دیگری در دعوت به تیم ملی نقش داشته باشد، این کارها از من بر نمی‌آید.

کریمی درباره این‌که آیا هستند کسانی که کارهای دیگر می‌کنند تا به تیم ملی برسند؟ بیان کرد: من کاری به این موضوع ندارم، ولی یکسری از الان در مورد بازی‌های جام‌جهانی صحبت می‌کنند. امیدوارم در جام‌جهانی برای عوض کردن پیراهن با مسی بین بازیکنان خودمان در بازی با آرژانتین دعوایی رخ ندهد.

کریمی همچنین درباره تساوی تراکتورسازی با ذوب‌آهن به فارس گفت: ما بازی خوبی را مقابل تیم ذوب‌آهن انجام دادیم، اما متأسفانه با وجود تلاش بچه‌ها نرسیدیم. جا دارد از همینجا از هواداران، بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی بابت آن گل دوم عذرخواهی کنم و به آنها بگویم ان‌شاءلله با تلاش و کوشش بیشتر به بالای جدول می‌رسیم.

وی گفت: در آن صحنه می‌خواستم حریف را دریبل بزنم و ناگهان حریف توپ من را گرفت و در صحنه مربوط به خوردن گل دوم خودم را مقصر می‌دانم. امیدوارم بتوانم این اتفاق را در بازی‌های بعد جبران کنم و سبب موفقیت تیم شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها