از مازیار فلاحی و رضا یزدانی گرفته تا محسن یگانه و سیروان خسروی

خوانندگان پاپ برای کنسرت به صف شدند

مدیر موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر از برگزاری کنسرت 5 خواننده صاحب‌نام پاپ بعد از پایان ایام محرم و صفر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۸۳۶
خوانندگان پاپ برای کنسرت به صف شدند

محمد حاتم‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح تازه‌ترین برنامه‌های موسیقایی موسسه آوای فروهر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته و بعد از دریافت مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی روزهای 28 و 29 دی ماه با برگزاری کنسرت مازیار فلاحی میزبان مخاطبان موسیقی پاپ خواهیم بود.
وی افزود: در این کنسرت ضمن اجرای منتخبی از آلبوم‌های “لعنت به من” و “قلب یخی” دو قطعه جدید این خواننده که یکی با مضمون دفاع مقدس و دیگر با مضمون عاشقانه تولید شده است برای علاقه‌مندان موسیقی اجرا می شود. این دو قطعه حال و هوای متفاوتی دارند و فکر می کنم از جمله تک آهنگ هایی هستند که طرفداران این خواننده آن را دوست خواهند داشت.
مدیرموسسه فرهنگی هنری آوای فروهر با بیان اینکه جدیدترین آلبوم رضا یزدانی به زودی در بازار موسیقی منتشر خواهد شد، تصریح کرد: در این آلبوم که با عنوان “ساعت ها خوابن” بعد از ماه صفر منتشر می شود میلاد عدل، آرش زمانیان، میثم مروستی، حسین علیشیری به عنوان نوازنده حضور خواهند داشت. البته طبق برنامه هایی که پیش بینی کردیم دو هفته بعد از انتشار آلبوم و کسب مجوزهای لازم کنسرت این خواننده پاپ – راک را نیز برگزار می کنیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها