شبنم مقدمی می‌گوید، سریال «هفت سنگ» با به تصویر کشیدن روابط خانوادگی در فضایی کمدی و شیرین می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند.
کد خبر: ۶۲۵۵۰۲

شبنم مقدمی که این روزها در حال بازی در مجموعه تلویزیونی هفت سنگ به کارگردانی و نویسندگی علیرضا بذرافشان است، درباره این سریال به روابط عمومی شبکه سه گفت: نوعی از شیرینی و کمدی لطیف در متن سریال هفت سنگ وجود دارد. این سریال بر روابط خانوادگی دست‌می‌گذارد که می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند.

وی ادامه داد: به نظرم به کار بردن اصطلاح سریال شیرین برای نام بردن از ویژگی‌های این سریال درست است. متاسفانه مخاطب تلویزیون عادت کرده است یا ملودرام‌های غمگین ببیند یا از طرفی سطح آثار طنز به گونه‌ای باشد که ذائقه او را تنزل دهد زیرا سال‌هاست دیگر شاهد مجموعه‌های طنز خوب در تلویزیون نیستیم، در حالی که جامعه نیاز به‌خنــدیـدن و شاد بودن دارد.

این بازیگر با اشاره به تفاوت نقش خود نسبت به آخرین تجربه تلویزیونی‌اش ادامه داد: سقوط یک فرشته آخرین سریالی بود که در آن بازی داشتم.

در آن سریال نقش زنی رنجدیده و خشن را بازی می‌کردم. اما در سریال هفت سنگ تصویری کاملا متفاوت و حتی برعکس از یک زن ایرانی را ارائه می‌کنم؛ مادری که منضبط، خانه‌دار و مهربان است و این تفاوت نقش برایم جالب به نظر می‌رسید. امیدوارم که برای مردم و مخاطبان هم همین حس را به دنبال داشته باشد، زیرا چندان در تلویزیون پرکار نیستم. البته یکی از دلایلش این بود که سال گذشته مشغول بازی در سریال جلال‌الدین بودم و فرصتی برایم باقی نمانده بود که بخواهم به ایفای نقش در کارهای دیگر بپردازم و از این طریق بتوانم با تماشاگران تلویزیون در ارتباط باشم.

مقدمی در پایان به‌ویژگی اپیزودیک و در عین حال دنباله‌دار سریال اشاره کرده و گفت: قصه این سریال طوری پیش می‌رود که مخاطب می‌تواند هر سه خانواده محوری داستان را به خوبی بشناسد و با آنها آشنا شود. حال یا دوستشان خواهد داشت یا از برخی رفتارهایشان ناراحت خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی هفت سنگ کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به تهیه‌کنندگی مجید مولایی در 40 قسمت 40 دقیقه‌ای مراحل تصویربرداری خود را پشت‌سر می‌گذارد. این سریال کاری اپیزودیک است و داستان سه خانواده از نسل‌های مختلف و ماجراهای آنان را شامل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها