کد خبر: ۶۲۵۲۷۵
گلایه شدید هانیه توسلی از تازه ترین فیلم اکران شده‌اش

هانیه توسلی روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به سوال هایی در خصوص حضورش در افتتاحیه فیلم «ابرهای ارغوانی» نوشت: فیلمی اکران شده که من دو سال پیش در آن بازی که نه بردگی کردم.دوستان زیادی سوال کردند که من در افتتاحیه فیلم که گویا امروز در سینما آزادیه حضور دارم یا نه! نه دوستان عزیز حضور ندارم و اگر جایی این خبر رفته دروغ محضه! برای توضیح بیشتر این که این تجربه هولناک باعث شد قدر تک تک کارگردان ها و تهیه کننده هایی که تا امروز (غیر از فیلم مورد بحث قطعا) با اونها کار کردم بیشتر بدونم در این ١٢سال کاری..."
وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از طرفداران خود نوشته است: من ارادتمند تک تک بازیگرهای فیلم و بقیه عوامل اون فیلم هم هستم. غیر از مواردی که ذکر شده!!!
«
ابرهای ارغوانی» به کارگردانی سیامک شایقی و تهیه‌کنندگی محمود فلاح در جشنواره‌ی سی‌ویکم فیلم فجر نمایش داده شد و در خلاصه داستان آن آمده است: « احمد باخبر می‌شود خواهر همکلاسی‌ سابقش (پروانه) خانه و خانواده‌اش را در شهرستان رها کرده و به تهران آمده است. احمد می‌پذیرد که پروانه را پیدا کند و او را به خانواده‌اش برگرداند
حسین یاری، هانیه توسلی،‌ رویا تیموریان، شبنم مقدمی، ‌شیرین یزدا‌ن‌بخش، بهناز جعفری و امید روحانی از بازیگران این فیلم هستند.

شبکه ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها