مردی برای قتل برادرش 2 آدمکش اجیر کرد

جنایت به خاطر ارثیه 11 میلیارد تومانی

زنی که با فریب خواهرش، 70 میلیون تومان ارثیه وی را سرقت کرده و متواری شده است، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۶۲۵۰۸۶

به گزارش جام‌جم، روز گذشته زنی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از خواهرش به اتهام سرقت سهم‌الارث 70 میلیون تومانی‌اش شکایت کرد. شاکی گفت: پس از فوت والدینمان و با توجه به این‌که برادرم در خارج از کشور زندگی می‌کرد، به خواهر بزرگ‌ترم وکالت دادیم ملک موروثی‌مان را که 660 میلیون تومان ارزش داشت، بفروشد و سهم هرکدام از ما را بپردازد. خواهرم هم پس از مدتی ملک خانوادگی را فروخت.

وی اضافه کرد: من از خواهرم خواستم سهم مرا که 70میلیون تومان بود، به حسابم واریز کند، اما چند روز پیش هنگام بررسی حسابم متوجه شدم این مبلغ به حسابم واریز نشده است. با تلفن خواهرم تماس گرفتم اما خاموش بود. سراغش را از دیگر اعضای خانواده گرفتم اما آنها هم از وی بی‌اطلاع بودند. شاکی یادآور شد: در ادامه به خانه خواهرم رفتم که متوجه شدم او چندروزی است آنجا را تخلیه کرده و به مکان نامعلومی رفته است و همسایه‌ها نیز از وی خبری ندارند.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس علی صادقی‌زاده، رئیس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، متهم به اتهام سرقت ارثیه خواهرش تحت تعقیب قرار گرفت و جستجوی پلیس برای دستگیری وی آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها