سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه سواری ال90 در خیابان فرعی پس از برخورد با سه دستگاه خودرو سواری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۸۹۱
راننده زن، خودرو را در خیابان فرعی واژگون کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی، سید جلال ملکی گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 11:32 چهارشنبه ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه واقع در گلبرگ شرقی خیابان امین اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری «ال90» به دلیل نامعلومی از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با سه دستگاه خودرو سواری که در حاشیه خیابان پارک شده بودند واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن راننده زن این خودرو در کابین اظهار کرد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و سوخت خودرو و ایمن سازی محل عملیات خود برای خارج کردن راننده  آن به نام «مریم - خ» 42 ساله را آغاز کرده و پس از مدتی وی را خارج کرده در حالی که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه خیابان در ساعت 12 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
margarita
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
۰
۰
ماشااله دست فرمون
فرغون
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
۰
۰
هنره ها !!! تو این خیابون فرعی بتونی ماشینو چپه كنی!!

نیازمندی ها