حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری نخستین نشست سران سه قوه را خوب توصیف کرد و اظهار داشت که مسایل اقتصادی، آسیب های اجتماعی و چگونگی حل مسایل و مشکلات کشور از محورهای این نشست بود.
کد خبر: ۶۲۴۶۵۰
مسایل اقتصادی محور نشست سران سه قوه بود

به گزارش ایرنا، رییس قوه مجریه پس از پایان نشست سران سه قوه که به میزبانی وی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: امشب نخستین جلسه روسای قوا در دولت جدید تشکیل شد و مدتی بود که در فکر چنین نشستی بودیم.

رییس دولت تدبیر و امید، مشکلات کشور، مسایل اقتصادی و آسیب های اجتماعی را از جمله محورهای بحث شده در این نشست شده بیان کرد و گفت: اینکه چگونه سه قوه می توانند برای حل مسایل کشور، یکدیگر را یاری و کمک کنند از دیگر محورهای نشست سران قوای کشور بود.

صادق لاریجانی: قوای سه گانه باید در زمینه تامین امنیت اجتماعی به یکدیگر کمک کنند

آیت لله صادق آملی لاریجانی نیز پس از پایان نخستین نشست مشترک سران سه قوه که به میزبانی دکتر حسن روحانی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: قوه قضاییه کارهای بسیار خوبی طی این سال ها درزمینه امنیت اجتماعی انجام داده اما لازم است همه قوا در این زمینه دست به دست هم دهند.

وی اظهار امیدواری کرد که نتیجه نشست سران سه قوه ثمرات خوبی را در این زمینه داشته باشد.

رییس قوه قضاییه اظهار داشت: در این جلسه همچنین مسایلی که می تواند از عوامل موثر امنیت اجتماعی در کشور باشد، مطرح شد و روسای سه قوه بر این مساله صحه گذاشتند.

آملی لاریجانی توضیح داد: قرار است با تعامل قوا و همه عوامل دست اندرکار در موضوع امنیت اجتماعی به تامین کافی آن کمک شود.

علی لاریجانی: بودجه سال آینده را به موقع تقدیم دولت می کنیم

«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از پایان نخستین نشست سران سه قوه که به میزبانی «حسن روحانی» رییس جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: این جلسه شروع خوبی برای همکاری قوای سه گانه با یکدیگر بود.

وی اظهار داشت: برداشت من پس از انتخابات این است که کشور دارای شرایط و حیات جدیدی است که نیاز به همگرایی قوای سه گانه دارد.

لاریجانی نشست سران سه قوه را در شرایط فعلی کمک کننده به حل مشکلات کشور دانست و افزود: همه مسایل را نمی توان در یک جلسه مطرح یا حل کرد.

وی تاکید کرد: انشاءالله ساز و کارهایی در نظر گرفته شود که بتواند بدنه سه قوه را به یکدیگر نزدیک تر و برای حل مسایل کشور کمک کند.

رییس مجلس شورای اسلامی ارزیابی خود را از تعامل قوای سه گانه و برگزاری چنین نشست هایی مثبت بیان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
۰
۰
كشورمابه وحدت وهمدلی نیازبیشتری دارد

نیازمندی ها