«اسب» برای بچه‌ها ساخته می‌شود

«به تهران خوش آمدید» در صف اکران

هنگامه قاضیانی در اظهارنظری جالب از فیلم «استرداد» که این روزها روی پرده سینماهاست و با انتقاد عده‌ای از اهالی سینما روبه‌رو شده، دفاع کرد و گفت: انجام کارهای سخت، برای آدم‌های مهم است.
کد خبر: ۶۲۴۱۸۰
دفاع قاضیانی از «استرداد»

این بازیگر سینما در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تمجید از کار حمید فرخ‌نژاد و محمود کلاری بیان کرد: از این‌که برای دیدن «استرداد» به سالن سینما آمدم و به معنای واقعی کلمه «یک فیلم سینمایی» دیدم، احساس افتخار و قدرت می‌کنم. باید به آقای کلاری خسته‌ نباشید بگویم؛ چراکه فیلمبرداری این فیلم خیلی سخت بود.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته در تلویزیون مجموعه‌های تاریخی خوبی داشتیم، اما در این حوزه در سینما کمی ضعیف بودیم. صادقانه بگویم که انتظار داشتم کمی در زمان نمایش «استرداد» خسته شوم، اما اصلا این اتفاق نیفتاد.

قاضیانی همچنین با اشاره به روایت تاریخی این فیلم خاطرنشان کرد: «استرداد» نوعی آگاهی و بیداری از کابوس تاریخ به ما می‌دهد، امیدوارم مردم فیلم را ببینند و درباره آن مقطع تاریخی آگاهی به دست بیاورند.

این بازیگر سینما درباره انتخاب بازیگران «استرداد» گفت: انتخاب‌ بازیگران به نظرم انتخاب‌های درست و دقیقی بود، به طوری که راجع به یکی از بازیگران هم نمی‌توان گفت کاش یک نفر دیگر را انتخاب کرده بودند، حتی بازی آقای علی رویین‌تن هم با توجه به این‌که ایشان بازیگر نیست، برایم خیلی جالب بود.

قاضیانی در حالی این صحبت‌ها را ارائه کرد که این روزها مشغول بازی در فیلم «ما همه گناهکاریم» به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و نقش‌آفرینی حمید فرخ‌نژاد است.

فیلم سینمایی «استرداد» به‌کارگردانی علی غفاری، نویسندگی علیرضا طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری این روزها در گروه سینمایی «آفریقا» در حال اکران است.

این فیلم به موضوع غرامت جنگی می‌پردازد که قرار بود توسط انگلستان، آمریکا و شوروی برای جنگ جهانی دوم به ایران داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها