پرویز مظلومی سرمربی تیم مس کرمان می گوید که تیمش در هفته بعدی لیگ برتر مقابل تیم پرسپولیس به پیروزی می رسد.
کد خبر: ۶۲۴۰۱۲
کری خوانی پرویز سوبله چوبله برای پرسپولیس دایی

پرویز مظلومی در مورد گروه بندی تیم ملی در جام جهانی گفت: تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند هیچ کدام ضعیف نیستند چه تیم‌های آفریقایی چه آمریکای لاتین و چه اروپایی.همگی آنها تیم‌های قدرتمندی هستند. بنابراین گروه ضعیف در جام جهانی نداریم. ایران هم در یک گروه قوی است.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد برخی اظهار نظرهای احساسی در مورد تیم ملی و وضعیتش در جام جهانی هستیم. برخی می‌گویند به راحتی از این گروه صعود می‌کنیم اما من می‌گویم با شرایطی که تیم ملی امروز دارد بدون تعارف از رقبا بسیار عقب‌تر هستیم. حداقل 10 بازی تدارکاتی با تیم‌های درجه اول از رقبایمان در دنیا عقب هستیم. شاید در روزهای آینده وضعیت آماده سازی تیم ملی بهتر شود باید به سرعت دست به کار شویم و در لابلای مسابقات لیگ برای تیم ملی بازی‌های تدارکاتی خوب در نظر بگیریم.

سرمربی سابق استقلال تصریح کرد: با توجه به اینکه گروه‌بندی جام‌جهانی مشخص شده تیم‌های بزرگ دنیا هم بدشان نمی‌آید با ایران بازی کنند و خودشان را مقابل ما محک بزنند. لیگ برتر تا فروردین به پایان می‌رسد و کی‌روش دو سه ماه زمان دارد تا تیم ملی را آماده کند. برای آنکه تیم ملی به شرایط ایده آل برسد باید با تیم‌های قدرتمند بازی تدارکاتی داشته باشیم. در حال حاضر روی کاغذ هیچ حرفی برای گفتن در جام جهانی نداریم.

مظلومی افزود: آرژانتین، نیجریه و بوسنی رقبای سرسختی هستند. برخی که می‌گویند بوسنی را شکست می‌دهیم مستقیما به جام جهانی آمده و در گروهش فقط یک باخت داشته است. امیدوارم در جام جهانی حضوری آبرومند داشته باشیم. حضوری شایسته نام ایران و فوتبال ایران و بتوانیم مثل جام جهانی 98 حداقل یک پیروزی کسب کنیم. برای آماده سازی تیم ملی هر چقدر پول لازم است باید خرج کنیم زیرا انتظارات از تیم ملی بالاست. حتی برخی در رسانه‌ها می‌گویند با آرژانتین مساوی می‌کنیم و با دو برد مقابل بوسنی و نیجریه صعود می‌کنیم. نباید اینقدر احساساتی صحبت کرد باید قبول کنیم که بازی‌های سختی در پیش داریم.

سرمربی مس کرمان در مورد صحبت‌های که در مورد لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در رسانه‌ها می‌شود،‌گفت: آرژانتین فقط مسی نیست این تیم بازیکنان بزرگ بسیاری دارد. حتی بازیکنان ذخیره آرژانتین هم بازیکنان قدرتمندی هستند. نباید فقط به فکر مسی باشیم. شاید مسی اصلا مقابل ایران بازی نکند. زیرا تیمی مثل آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات فقط می‌خواهد صعود کند و شاید با تمام قدرتش مقابل ایران بازی نکند. آرژانتین 10 مسی دارد.

وی افزود: خیلی دوست داشتم با تیم‌های قدرتمندی مثل آرژانتین روبرو شویم زیرا این‌ تیم‌ها در مرحله مقدماتی تمام توان‌شان را استفاده نمی‌کنند و فقط می‌خواهند به مرحله بعد بروند و کار اصلی آنها از دور بعد آغاز می‌شود. بنابراین شاید آرژانتین هم مقابل ما زور نهایی‌اش را به کار نگیرد ضمن اینکه بوسنی و نیجریه هم حریفان خطرناکی هستند.

مظلومی در مورد وضعیت تیم مس کرمان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم به دنبال جذب یک مهاجم هم هستیم تا خط حمله راتقویت کنیم. ما می‌توانیم در پایان لیگ حتی در رتبه تک رقمی در جدول قرار بگیریم. در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان هم بر اثر اشتباه خودمان برد را از دست دادیم و با یک گل به خودی بازی مساوی شد.

سرمربی سابق استقلال در مورد رویارویی با پرسپولیس در روز جمعه گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و بازیکنان و مربی خوبی هم دارد اما با تمام احترامی که برای علی دایی قائل هستم باید بگویم که ما روز جمعه می‌خواهیم با حمایت هوادران مس، پرسپولیس را شکست دهیم زیرا به سه امتیاز این مسابقه به شدت نیاز داریم.

مظلومی در مورد اینکه پرسپولیس کنونی چه تفاوت‌هایی با زمانی که او در استقلال حضور داشت، کرده است، گفت: تغییرات زیادی داشته اکنون پرسپولیس مهره‌های خوب و جوانی دارد که تاثیرگذار هستند اما ما می‌خواهیم این تیم را شکست دهیم. فراموش نکنید پرسپولیس همیشه تیم قدرتمند و بزرگی است.

وی در مورد اینکه در 4 مسابقه‌ای که پرسپولیس را شکست داد چند بار علی دایی سرمربی این تیم بود، گفت: من دوبار پرسپولیس را با سرمربیگری علی دایی بردم و دوبار هم با سرمربیگری حمید استیلی.

وی در مورد حضور شیث رضایی در مس کرمان به فارس گفت: او در بازی قبلی برای ما بازی کرد البته به آمادگی صد در صد نرسیده اما می‌توانیم از تجربه‌اش استفاده کنیم از نظر اخلاقی هم بازیکن بسیار خوبی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها