معاون فناوری اطلاعات شهرداری تهران از ارائه اینترنت بی‌سیم به‌صورت چتر وایفای در معابر عمومی شهر تهران با مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۹۹۵
اینترنت بی‌سیم در خیابان‌های تهران

به گزارش جام جم سرا به نقل از آرمان- علی‌اصغر قائمی در حاشیه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی اظهار کرد: هم‌اکنون در کتابخانه‌ها و سراهای محله که در اختیار شهرداری تهران است خدمات اینترنت بی‌سیم ارائه می‌شود و در مرحله بعد قرار است تمامی اماکن عمومی از جمله پارک‌ها و خیابان‌ها به چنین خدماتی مجهز شوند.

وی همچنین افزود: بر اساس آمار هم‌اکنون 30 درصد از مردم شهر تهران دارای گوشی‌های تلفن همراه هوشمند هستند از این‌رو ارائه خدمات اینترنت بی‌سیم برای استفاده مردم بسیار مهم است. وی همچنین از ارائه اپلیکیشن‌هایی (برنامه‌های کاربردی) برای اطلاع‌رسانی از شبکه حمل ونقل عمومی برای تلفن همراه و وب خبر داد و گفت: هم‌اکنون در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس نمایشگر‌هایی برای اعلام زمان دقیق رسیدن این وسیله نقلیه عمومی تعبیه شده است .

*شما چه نظری دارید؟ آن را با ما و دیگران در میان بگذارید*
*با کلیک روی نماد RSS  و ذخیرۀ آن، جدیدترین مطالب ما را آسانتر دنبال کنید*

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
اولا تا اونجایی كه ما اطلاع داریم علی اصغر قائمی مدیر عامل یكی از سازمانهای شهرداری تهران ه ، نه معاون شهردار بعد یكی به این ها بگه ارایه اینترنت تو معابر عمومی بر اساس قانون و مجوز در اختیار شركت [...] و با توجه به قانون باید با شركت [...] تفاهم نامه وعقد قرار داد ببنده نه با هر كی دوست دارن،تازه مطمئنم سازمان تنظیم مقررات رادیویی همچنین مجوزی صادر نكرده!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها