همان‌طور که می‌دانید باتوجه به آلودگی هوا داشتن برچسب معاینه فنی برای همه خودروها اجباری است. رانندگانی که برچسب معاینه فنی را برای خودروی خود تهیه می‌کنند، تا حدی خیالشان از بابت سلامت خودرو راحت است و با اطمینان و آرامش بیشتری به استفاده از آن می‌پردازند. به نظرتان معاینه فنی رایانه نیز می‌تواند آرامش و اطمینان را برای کاربران به همراه داشته باشد؟
کد خبر: ۶۲۳۶۴۴

اگر رایانه‌تان دچار اشکال شده و مدام با هنگ‌های متوالی مواجه می​شوید یا سرعت اجرای فعالیت‌ها در آن بشدت کاهش یافته، مطمئنا پاسخ بلی را انتخاب خواهید کرد؛ زیرا سلامت رایانه نیز نه فقط موجب افزایش سرعت اجرای فعالیت‌ها و کاهش هنگ‌های احتمالی می‌شود، بلکه به شما اطمینان می‌دهد که فایل‌های ضروری خود را ناگهانی از دست نخواهید داد.

دوست دارید همین امروز معاینه فنی را روی رایانه خود به انجام برسانید و در صورت نیاز، مشکلات احتمالی آن را برطرف کنید؟

مکانیکی برای رایانه

نرم‌افزار System Mechanic به همین منظور طراحی شده است. به کمک این نرم‌افزار قدرتمند می‌توانید در کمتر از چند دقیقه همه تست‌های مورد نیاز را روی بخش‌های مختلف رایانه و سیستم عامل اجرا کرده، در صورت نیاز نسبت به تعمیر هریک از بخش‌های دارای اشکال، اقدام کنید. این نرم‌افزار قادر است ضمن رفع خطاها و کاهش هنگ‌ها و انجمادهای سیستم‌عامل، سرعت اولیه رایانه شما را به آن بازگرداند و میزان بهره‌وری آن را نیز افزایش دهد.

 

افزایش سرعت

وقتی سیستم مکانیک روی رایانه شما نصب شود، برای کشف دلایل کاهش سرعت رایانه نیازی به مهارت نخواهید داشت؛ زیرا این برنامه با بررسی بیش از 229 بخش مختلف در رایانه به وسیله 50 ابزار متفاوت، می‌تواند همه دلایل افت سرعت در رایانه شما را کشف و سپس مشکلات کشف شده را رفع کند. افزایش سرعت بوت رایانه، افزایش سرعت اینترنت، افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها در سیستم‌عامل و روان‌تر کردن اجرای بازی‌ها در ویندوز از امکاناتی است که استفاده از این ابزارها برای شما به همراه خواهد داشت.

 

عیب‌یابی و تعمیر

به قول مکانیک‌های امروزی، عیب‌یابی صحیح، مهم‌ترین قدم در رفع مشکلات است. سیستم مکانیک نیز با بهره‌مندی از ابزارهای مختلف و مقایسه نتایج تعمیر چند میلیون رایانه، قادر است دقیق‌ترین عیب‌یابی را انجام دهد و پس از آن همه اقدامات مورد نیاز برای اجرای بهترین روش تعمیر را به‌کار گیرد. به‌روزرسانی درایورها، تعمیر رجیستری، رفع مشکلات حافظه، اصلاح هنگ‌ها و ری‌استارت‌های ناگهانی، اصلاح حفره‌های امنیتی، ترمیم ارتباطات اینترنتی و بررسی سلامت سیستم با استفاده از فناوری منحصر به‌فرد ActiveCare از جمله اقدامات مفیدی است که در این بخش در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

حفظ حریم خصوصی

هر کاری که با رایانه انجام می‌دهید در بخش‌های مختلف سیستم‌عامل ثبت می‌شود و این گزارش‌های ثبت شده می‌تواند حریم خصوصی شما را در معرض خطر قرار دهد. سیستم مکانیک برای جلوگیری از این خطرات احتمالی نیز ابزارهای سودمندی را در خود جای داده و شما می‌توانید براحتی همه فعالیت‌های صورت گرفته ازطریق رایانه را پاکسازی کرده، رد فایل‌هاو دیگر اطلاعات حذف شده از روی هارد‌دیسک را نیز از بین ببرید. حذف گزارش‌های وبگردی و گفت‌وگوهای آنلاین و حذف حافظه نهان سیستم‌عامل از جمله امکانات این بخش به‌شمار می‌رود.

 

تشدید امنیت

ویروس‌های رایانه‌ای، هکرها و خطرات اینترنتی مختلف از جمله عواملی است که می‌تواند سلامت رایانه شما را در معرض خطر قرار دهد و به آن صدمه بزند. ویروس‌یاب‌ها و دیواره‌های آتش نیز اولین و ابتدایی‌ترین اقدامات برای جلوگیری از بروز این صدمات به‌شمار می‌رود و به همین منظور سیستم مکانیک، ابزاری را به‌عنوان مکمل امنیتی در خود جای داده است. مکمل امنیتی در سیستم مکانیک قادر است حفره‌های امنیتی سیستم‌عامل را مسدودکند، با پشتیبان‌گیری دائم از رجیستری به حفاظت آن بپردازد، مانع فعالیت نرم‌افزارهای مشکوک شود و از اعمال تغییرات روی مرورگر و صفحات اینترنتی ممانعت به عمل آورد.

سیستم مکانیک امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و از ابزارهای متنوعی پشتیبانی می‌کند که در این مقاله قادر به شرح تمام آنها نیستیم؛ اما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با همه امکانات این نرم‌افزار و بهره‌مندی از قابلیت‌های فراوان آن، با مراجعه به لینک زیر آخرین نسخه از آن را با قابلیت اجرا روی همه نسخه‌های سیستم عامل ویندوز اکس‌پی، ویستا، 7 و 8 دانلود کنید:

http://www.iolo.com/downloads‌/‌

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها