به دنبال نامه احمدی‌نژاد به رئیس‌جمهور و درخواست مناظره با حسن روحانی، سایت جام‌جم آنلاین در نظرخواهی از کاربران اینترنتی پرسید، آیا با برگزاری مناظره میان روحانی و احمدی‌نژاد موافق هستید؟
کد خبر: ۶۲۳۰۹۲
پاسخ به یک نظرخواهی اینترنتی

54 درصد پاسخگویان به این سوال، موافق مناظره و 46 درصد مخالف برگزاری این مناظره بوده‌اند.

 عباسی: ریالی به من و شیخ‌الاسلام داده نشده است

اسدالله عباسی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی که در آن به دریافت کارت هدیه یکصد میلیون تومانی از سوی اسدالله عباسی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دریافت کارت هدیه یکصد میلیون تومانی از سوی عبدالرضا شیخ‌الاسلامی اشاره شده بود با تکذیب آن، اظهار کرد: نمایندگانی که این موضوع را در صحن علنی گزارش کرده‌اند، گزارش آنها کذب است و قبل از گزارش باید حتما با ما صحبت می‌کردند، بنابراین این موضوع بیشتر جنبه سیاسی داشته تا جنبه قانونی و ما هم این موضوع را از مراجع قضایی و قانونی پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: نمایندگان باید تقوا را رعایت می‌کردند و افکار عمومی جامعه را مدنظر قرار می‌دادند و یکطرفه ارائه گزارش نمی‌کردند. اگر اسمی در این زمینه برده شده، برای آن پاسخ داریم و شکایت خواهیم کرد. وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اصلا کارت هدیه یکصد میلیون تومانی در بانک‌ها نداریم.

وی درباره حقوق‌های پرداختی در سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت تجدید‌نظر در این باره گفت: هم‌اکنون حقوق‌های هیات‌مدیره برخی شرکت‌های وابسته به وزارت نفت و صنعت، معدن و تجارت چند برابر حقوقی است که در سازمان تامین اجتماعی داده می‌شود.

جک استراو به تهران می‌آید

جک استراو که زمانی در مقام وزیر امورخارجه انگلستان، پرونده مذاکرات هسته‌ای کشورمان را در مذاکره با حسن روحانی، دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌کرد، بنا به دعوتی که مجلس شورای اسلامی از هیات‌های پارلمانی انگلیس، بلژیک، سوئیس و یونان کرده است، راهی تهران می‌شود.

در زمان تحلیف ریاست جمهوری حسن روحانی، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال سفر استراو به تهران مطرح و با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شده بود، اما ظاهرا این بار استراو قرار است در مقام رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس وارد تهران شود.

عباسعلی منصوری، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران، انگلیس، بل‍ژیک، سوئیس و یونان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به صورت غیررسمی شنیده‌ام ایشان دعوت را پذیرفته است.

حداد عادل: هر تصمیمی درباره فیسبوک باید از سوی مجلس اتخاذ شود

فیلتر یا رفع فیلتر فیسبوک این روزها درحالی به بحث داغ محافل سیاسی بدل شده که غلامعلی حدادعادل درباره برخی درخواست‌ها به منظور رفع فیلتر فیسبوک، گفته است: هر تصمیمی درباره موضوعات مربوط به فضای مجازی از جمله فیسبوک باید از طریق مجلس اتخاذ شود.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم تهران تاکید کرد: معتقدم که تصمیم‌گیری درباره حسن و عیب فضای مجازی باید در شورای عالی فضای مجازی که به دستور رهبرمعظم انقلاب تشکیل شده، کارشناسی شود و اگر پیشنهادهایی مطرح است باید قبل از اجرا، در مجلس به تصویب برسد.

دانشجو: آمریکا به‌ خاطر ترس پای میز مذاکره آمد

وزیر پیشین علوم در آستانه روز دانشجو در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با بیان این‌که در هشت سال دوره اصلاحات برخی مسئولان به دنبال نشان دادن تقابل میان دانشجویان و نظام بودند، اظهار کرد: امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در نظام نباشیم.

وی به برخی انتقادات به دوره مدیریت خود در دانشگاه پاسخ گفت و ادامه داد: می‌گویند فضای امنیتی در دانشگاه وجود دارد. آیا در یک فضای امنیتی می‌شود 150 هزار مقاله و سند علمی تولید کرد؟

به گزارش ایسنا، کامران دانشجو در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مذاکرات ژنو، بیان کرد: آمریکا به خاطر داشته‌های ما پای میز مذاکره آمد، چرا که اکنون ما رآکتور آب سنگین اراک را داریم که در بر سر میز مذاکرات بگذاریم. ما اکنون 19 هزار سانتریفیوژ و توانایی غنی‌سازی پنج درصد و 20درصد اورانیوم را داریم که بر سر میز مذاکرات بگذاریم و آمریکا از ترس این پیشرفت‌ها پای میز مذاکره آمد.

توافق نهایی ایران و 1+5 از نگاه نماینده آمریکا در مذاکرات

وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا و نماینده این کشور در هیات مذاکره‌کننده 1+5 گفت: برچیدن بخش‌های زیادی از تاسیسات هسته‌ای ایران از شرایط رسیدن به یک توافق نهایی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، شرمن در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی پی.‌بی.‌اس آمریکا در این زمینه به رآکتور آب سنگین اراک اشاره کرده است.

وندی شرمن با تاکید بر این که ایران بر اساس توافق موقت، در حد پنج درصد می‌تواند غنی‌سازی کند، گفته است: در توافق نهایی ما یک برنامه غنی‌سازی محدود و معقول را متناسب با نیازهای عملی و واقعی در نظر خواهیم گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
۰
۰
من هر روز سایت شما رو چك می كنم ولی همچین نظر سنجی ندیدم می شه بگید كی این نظر سنجی رو انجام دادید و چند نفر در آن شركت كرده اند ‌؟ نكنه از كارمندای خودتون نظرسنجی كردید!!!!!!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها