خوشحالم ماندلا را از نزدیک درک کردم

کروش: امیدوارم با پرتغال و یونان هم‌گروه نشویم

سرمربی ایران با اعلام اینکه هدف ایران در جام جهانی 2014 ارائه بازی های زیبا در جام جهانی است می گوید دوست دارد ایران با پرتغال و یونان هم گروه نشود.
کد خبر: ۶۲۲۹۲۱
کروش: امیدوارم با پرتغال و یونان هم‌گروه نشویم

کارلوس کروش پس از بازدید از کمپ تمرینی کورینتیانس این کمپ را برای محل اردوی آماده‌سازی ایران برای حضور در جام جهانی 2014 برگزید.

کروش پس از تایید کمپ کورینتیانس درباره فاصله دور شهر های برزیل نسبت به هم گفت: با تجربه‌ای که ما در بازی های انتخابی اسیا داشتیم، فاصله شهر‌ها در برزیل ما را نگران نمی کند. ما در شرق آسیا بازی کردیم و سپس چهار روز بعد برای بازی با قطر به دوحه پرواز داشتیم و سپس 4 روز بعدش در تهران بازی کردیم و سپس 4 روز بعد در کره جنوبی بازی کردیم. آنجا مشکل داشتیم با این قضیه اما اکنون بحث چیز دیگری است. ما اکنون در بهشت هستیم اما فکر می کنم فاصله شهر‌ها در برزیل برای کشورهای اروپایی مشکل ایجاد کند.

ایران در قرعه کشی جام جهانی 2014 که امشب برگزار می‌شود در سید 3 قرار گرفته است. سرمربی تیم ملی ایران درباره هدف ایران در جام جهانی گفت: هدف ما این است که بتوانیم بازی های زیبایی در جام جهانی از خود نشان دهیم و حضوری پرافتخار در جام جهانی داشته باشیم تا شادی را به جمع مردم ایران بیاوریم. دوست دارم که در گروه خوبی قرار بگیریم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران یک هدف شخصی هم برای قرعه‌کشی جام جهانی دارد و آن هم این است که ایران با تیم های پرتغال و یونان هم گروه نشود زیرا هر دو تیم مثل ایران مربیان پرتغالی را روی نیمکت خود دارند.

کروش درباره روبه‌رو نشدن با پرتغال و یونان گفت: خب هم پرتغال و هم یونان مربیان پرتغالی دارند. ما مربیان پرتغالی اینجا نیامدیم که برای همدیگر مشکل ایجاد کنیم (می‌خندد). بلکه ما مربیان پرتغالی باید با همدیگر اتحاد داشته باشیم و بتوانیم برای دیگران مشکل ایجاد کنیم. امیدوارم که در قرعه‌کشی با آن دو تیم همگروه نشویم.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین درباره مرگ نلسون ماندلا اواین رئیس جمهور سیاه‌پوست آفریقا جنوبی گفت: افتخار می‌کنم زمانی که در آفریقای جنوبی مربی بودم با چنین انسان بزرگی در ارتباط بودم. خودم را خیلی خوش بخت می دانم که با نلسون ماندلا از نزدیک آشنا شدم. نلسون ماندلا یک شخص استثنایی در جهان بود. امروز بیش از گریه کردن برای نلسون ماندلا ، مردم جهان خوشحال هستند که پیام ارزشمند این انسان بزرگ را دریافت کردند. پیام نلسون ماندلا برای جهانیان این بود که مردم با هر نژاد و ریشه‌ای برابرند. و همه مردم با فرهنگ ها و نژاد مختلف می‌توانند در کنار هم زندگی کنند. زندگی در صلح و آرامش و دوستی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها