مجتبی جباری و یورگن گده، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه شکایت کردند.
کد خبر: ۶۲۰۶۷۹
شکایت مجتبی جباری و گده از استقلال

سایت جام جم ورزشی- اخبار و احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

فلاویو لوپز 30 میلیون جریمه شد
باشگاه تراکتورسازی تبریز از فلاویو لوپز، بازیکن فصل گذشته‌اش که برای لیگ برتر سیزدهم هم با باشگاه قرارداد داشته، به علت عدم حضور در تمرینات، ترک کشور و انجام مصاحبه‌هایی علیه باشگاه در سایت‌ها و روزنامه‌ها، شکایت کرد.

لوپز در این مصاحبه ها به مردم ایران و تبریز اهانت کرده بود که به همین خاطر باشگاه تراکتورسازی خواهان رسیدگی به این موضوع شده بود. کمیته انضباطی پس از طی روال پرونده از طرفین دعوت کرد تا در جلسه حاضر شوند که بازیکن تیم تراکتورسازی در جلسه حضور پیدا نکرد اما نماینده باشگاه در جلسه حاضر شد.

در هر حال کمیته انضباطی در نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت فیفا از این کمیته خواست تا اعلام نظر کند و باشگاه ملکف است که کمیته انضباطی را در جریان رسیدگی نسبت به اقدام فیفا قرار دهد.

درباره شکایت دیگر باشگاه از فلاویو لوپز مبنی بر نشر اکاذیب طی مصاحبه انجام شده کمیته انضباطی با توجه به عدم حضور بازیکن در جلسه رسیدگی به پرونده به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌کند. رای صادره قطعی است.

شکایت مجتبی جباری و یورگن گده از استقلال
جلسه رسیدگی به مطالبه وجه مجتبی جباری از باشگاه استقلال تهران روز یکشنبه 24 آذر برگزار می‌شود. عدم حضور مانع از رسیدگی از نیست. همچنین جلسه رسیدگی به مطالبه وجه هانس یورگن گده از باشگاه استقلال تهران روز یکشنبه اول دی‌ماه در کمیته انضباطی برگزار خواهد شد. عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی به روند پرونده نیست.

شکایت باشگاه ذوب‌آهن از پیام صادقیان رد شد
در پی شکایت باشگاه ذوب‌آهن از پیام صادقیان، بازیکن کنونی تیم پرسپولیس، کمیته انضباطی از طرفین دعوت کرده بود تا در جلسه رسیدگی شرکت کنند اما باشگاه ذوب‌آهن خواهان تعویق جلسه شد. در هر حال پیام صادقیان در جلسه اول حضور پیدا کرد و توضیحاتش را ارائه و اعلام کرد در جلسه بعدی هم با حضور نماینده ذوب‌آهن حضور پیدا خواهد کرد که در این جلسه بازهم نماینده باشگاه ذوب‌آهن حضور پیدا نکرد و حتی علت عدم حضور نماینده این باشگاه هم اعلام نشد.

بنابراین کمیته انضباطی پیگیری موضوع را در همین حد کافی دانسته و به لحاظ عدم کفایت دلیل و مستند، شکایت ذوب‌آهن را رد کرد. رای صادره با رعایت مقررات ماده‌های 9 و 15 آیین نامه انضباطی، قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف خواهد بود.

استقلال و پرسپولیس هرکدام 30 میلیون جریمه شدند
رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلفات منتسب به تماشاگران 2 تیم استقلال و پرسپولیس، در دیدارهای نفت تهران - استقلال، استقلال - فولاد خوزستان، پرسپولیس - پدیده مشهد و راه‌آهن سورینت - پرسپولیس تهران به شرح زیر اعلام شد:

طرفداران 2 تیم در این دیدارها خطاب به تیم مقابل مرتکب تخلفاتی شدند و این رویه در بازی‌های دیگر نسبت به بازیکنان و مربیان تیم‌های مقابل ادامه داشت. کمیته انضباطی پس از این تخلفات، در تاریخ 20 آبان 92 میرشاد ماجدی و سعید شیرینی را به کمیته انضباطی دعوت کرد و پس از شنیدن توضیحات هر 2 سرپرست، هر کدام از 2 باشگاه را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و به باشگاه‌های فوق تذکر داد ضمن اعمال تمهیدات لازم ترتیبی اتخاذ کنند که از هر گونه اهانت تماشاگران در مسابقات بعدی جلوگیری شود. کمیته انضباطی همچنین تاکید کرد در صورت تکرار براساس آیین‌نامه انضباطی تنبیهات لازم اعمال خواهد شد.

جریمه 10 میلیونی منصوری قرچک
در بازی 2 تیم شهید منصوری قرچک و دبیری تبریز در قرچک، هواداران منتسب به این تیم مرتکب تخلفاتی شدند که بر همین اساس به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. کمیته انضباطی به مسئولان شهید منصوری قرچک تذکر داد که ترتیبی اتخاذ کنند تا در مسابقات بعدی تخلفات تماشاگران این تیم تکرار نشود، در غیر اینصورت، طبق مقررات، تنبیهات شدید از جمله کسر امتیاز برای این تیم اعمال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها