دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلا‌می ‎دانش‎آموزان:

تقویت روحیه بسیجی در جامعه بسترساز پیروزی بر دشمنان اسلام است

دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلا‌می ‎دانش‎آموزان گفت: تقویت و توسعه روحیه بسیجی در جامعه بستری را فراهم می آورد تا در تمام عرصه‎ها بر دشمنان اسلام به پیروزی حقیقی دست یابیم.
کد خبر: ۶۱۹۰۶۰
تقویت روحیه بسیجی در جامعه بسترساز پیروزی بر دشمنان اسلام است

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلا‌می‎ دانش‎آموزان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مظهر نیروی کارآمد درونی کشور و برگ برنده و سرنوشت‌ساز ملت ایران برای مقابله با دشمنان است.

وی با اشاره به تعبیر امام(ره) مبنی بر اینکه«بسیج شجره طیبه الهی است» اظهار داشت: بسیج یک محتوا و الگو است.

علامتی ادامه داد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند«دفاع از اسلام و کشورهای اسلا‌می‎امری است که در مواقع خطر، تکلیف شرعی و الهی و ملی است و بر تمام قشرها و گروه ها واجب است». اصل پیشگیری ایجاب می‎کند که هر امت اسلا‌می‎ آمادگی دفاعی برای هرگونه خطری که اسلام را به مخاطره افکند را داشته باشند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‎های اسلا‌می ‎دانش‎آموزان گفت: بسیج یک حرکت اجتماعی است که در هر جامعه‎ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص به وجود ‌می‎آید.

وی بیان داشت: همانگونه که ما ارزش نیروی بسیج را می‌شناسیم، دشمنان نیز این نیرو را خوب شناخته‌ و اهمیتش را درک کرده‌اند؛ دشمنان به خوبی می‌دانند که بقای‌ انقلاب مرهون این نیرو است و برای تضعیف این انقلاب نیز باید این نیرو را تضعیف کرد.

وی گفت: در هر جامعه‌ای که تفکر بسیجی حاکمیت داشته باشد، جامعه‌ای پویا و زنده است و هرجا بسیج حاضر باشد ضامن بقای نظام بوده و خواهد بود و باید روحیه و تفکر بسیجی را تقویت کنیم چرا که نام بسیج لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

علامتی با بیان اینکه شاکله بسیج را نیروهای توانمند و مخلص این سرزمین تشکیل می‎دهند، افزود: تقویت و توسعه روحیه بسیجی در جامعه بستری را فراهم می‎آورد تا در تمام عرصه‎ها بر دشمنان اسلام به پیروزی حقیقی دست یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها