شبکه دو برای هفته جاری که همزمان با هفته بسیج است، چند برنامه ویژه را در جدول پخش خود قرار داده است. عشق است به آسمان پریدن، این آخرین قدم، فانوس راه، لشکر خوبان، مرزنشینان، مسافر کربلا، قهرمان من و آنها زنده‌اند، برخی از این آثار است.
کد خبر: ۶۱۸۴۳۴

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، یدالله سلطانیان از تدارک ویژه این شبکه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و افزود: در هفته جاری بیش از یک‌پنجم برنامه‌های این شبکه به موضوع بسیج اختصاص داده می‌شود.

وی گفت: برنامه صبحگاهی «روز از نو» در هفته بسیج با رویکرد تازه‌ای پخش می‌شود.

مدیر پخش شبکه دو گفت: مستند مرزنشینان به‌تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کرمی که در هفت قسمت تولید شده است، تصویرگر هفت برش از هفت یادمانه متعلق به مرزنشینان مهران است؛ شهروندانی که در جریان هشت سال دفاع مقدس زندگی‌شان با فراز و فرود بسیاری همراه بوده است.

به گفته سلطانیان، «مرزنشینان» براساس خاطرات واقعی مردم مهران ساخته شده و بخشی از اتفاقاتی را که در جریان هشت سال دفاع مقدس بر مردم مظلوم مهران رفته است، به تصویر می‌کشد.

به گفته سلطانیان، در این هفته شبکه دو بخش‌هایی از خاطرات حضور بسیجیان در جنگ تحمیلی را در قالب مستندهای کوتاه روی آنتن تلویزیون می‌برد.

رئیس بسیج شبکه دو گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هفته جاری، کلیپ تصویری «کُلُّنا عَبّاسُکِ یا زینَب» با صدای میثم مطیعی از شبکه دو پخش می‌شود، این اقدام به منظور تاکید بر بسیج جهانی مستضعفین و تقبیح فعالیت‌های تکفیری‌ها و وهابی‌ها و همراهی با شهدای مظلوم سوریه و لبنان و حافظان حضرت زینب صورت‌می‌گیرد.

وی از برگزاری مسابقه‌ای برای کودکان و نوجوانان در هفته جاری خبر داد و افزود: این اقدام به همت بسیج شبکه دو و با همکاری گروه کودک و نوجوان شبکه صورت می‌گیرد و طی آن به ده نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

سلطانیان تصریح کرد: پرسش‌های این مسابقه هر روز در برنامه‌های سنجد، جمعه به جمعه، فرش سپید، سپید پررنگ، شادونه و پرندگان زبل طرح می‌شود.

وی معرفی کتاب مرتبط با دفاع مقدس و بسیج در رسانه ملی و شرکت در گردهمایی بزرگ بسیجیان صداوسیما را از دیگر فعالیت‌های بسیج این شبکه درهفته جاری عنوان‌کرد.

سلطانیان با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در کشور افزود: وظیفه سنگینی به‌عهده بسیج رسانه‌ها بویژه رسانه ملی گذاشته شده، این شاخه از بسیج با توجه به تاثیرگذاری بسیاری که دارد، فعالیت‌های متفاوت‌تری را پیگیری می‌کند.

وی افزود: سعی کردیم از حداکثر ظرفیت بسیج شبکه دو برای تبیین بسیج و گسترش فرهنگ بسیجی استفاده کنیم، با این امید که در آینده بتوانیم برنامه‌ریزی وسیع‌تری داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها