مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر این‌که در تلاش برای رفع موانع بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر هستیم، از رایزنی وزیر راه و شهرسازی با بانک مرکزی برای افزایش تسهیلات مسکن مهر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۱۶۱
رایزنی آخوندی با بانک مرکزی برای افزایش تسهیلات مسکن مهر

سید محمد پژمان اظهار داشت: با جدیت در تلاش برای رفع موانع از هر جنسی که سر راه  تکمیل، اتمام و بهره‌برداری پروژه‌های مسکن مهر قرار دارد، هستیم.

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر مسائلی در مورد زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی، روبنایی برای اتمام واحدهای مسکن مهر وجود دارد. از سوی دیگر با توجه به تورمی که بوده و تجربه شده و افزایش قیمت‌هایی که به وجود آمده وزیر در تلاش است بانک مرکزی را متقاعد کند در صورت امکان تغییری در وضعیت رقم تسهیلات بانکی واحدهای مسکن مهر ایجاد شود.

وی ادامه داد: مقداری مباحث و اختلافاتی که در تعاونی‌ها وجود دارد یا پروتکل سازنده‌ها، متولیان و مجریان به عنوان دستور کار جدی بنده و همکاران در حوزه‌های مختلف دیگر است و امیدواریم این برنامه را به سرانجام برسانیم.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد: اگر دولت قبل هم ادامه فعالیت می‌داد با توجه به تجاربی در جریان اجرای مسکن مهر کسب شد، به‌طور حتم تصحیحاتی را در ادامه کار اعمال می‌شد.

پژمان با تاکید بر این‌که این تجربه پیش‌روی ما قرار دارد، گفت:‌ با یک کار دقیق‌تر و مطالعات جامع، نارسایی‌ها و نواقصی را که در مسیر بوده شناسایی و برطرف می‌کنیم تا در ادامه راه معایب و نواقص بروز نکند.

وی ادامه داد: بر این اساس عمده کار ما برای ارائه برنامه بعدی روی مطالعات جامع مسکن کشور است که به‌طور دقیق در وهله اول مشخص شود در پهنه جغرافیایی ایران در چه نقاطی کمبود مسکن داریم و این کمبود مربوط به کدام قشر جامعه است تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌ها را متناسب با آن تدوین کنیم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها