پس از هیاهوی قرعه کشی جام جهانی

3 ابرستاره 2013 امروز معرفی می شوند

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید این روزها در کانون توجهات و اخبار مهم فوتبال دنیا قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۷۸۶۶
رونالدو: عقده ای برای کسب توپ طلا ندارم

سایت جام جم ورزشی- درخشش او پرتغال را به جام جهانی فرستاد و در عوض زلاتان ابراهیموویچ را از جام جهانی حذف کرد. علاوه بر آن وی اکنون اصلی ترین گزینه کسب توپ طلای اروپا شمرده می شود. طی روزهای اخیر افراد مختلفی درباره رونالدو و احتمال کسب توپ طلا از سوی او صحبت کردند. برخی او را شایسته این عنوان می دانند اما برخی دیگر خیر. خودش هم گفته که عقده کسب توپ طلا را ندارد. با هم اظهار نظر وی و مدافع بارسلونا را در این مورد با هم می خوانیم:

رونالدو: برای توپ طلا عقده ندارم

کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد که عقده کسب توپ طلای جهان را ندارد.

رونالدو پس از عملکرد درخشان و هت تریکش برابر تیم ملی سوئد به اصلی ترین گزینه برای دریافت توپ طلای دنیا تبدیل شده است. در حالی که بسیاری بر این عقیده اند او نظر اکثر صاحبان رای را به خودش تغییر داده است گفت: هر سال من نشان می دهد که چه چیزی در فوتبال هستم. در هر فصل گل های زیادی می زنم اما با این وجود اصلا عقده کسب توپ طلا را ندارم. بسیاری فکر می کنند که من نگران این موضوع هستم اما حقیقت این است که بر خلاف بسیاری توپ طلا برای من اهمیتی ندارد.

 

آلوز: رونالدو لایق توپ طلا نیست

دنیل آلوز مدافع برزیلی تیم بارسلونا در اظهاری نظری جنجالی اظهار داشت که کریستیانو رونالدو به هیچ عنوان لایق کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 نیست.

آلوز اعتقاد دارد که رونالدو فقط در تیم خودش یعنی رئال مادرید بهترین بازیکن است نه در دنیا. آلوز گفت: رونالدو فقط کمی از مهاجمان دیگر بهتر است . او در آمادگی خوبی به سر می برد اما همه اینها به این معنی نیست که او بهترین بازیکن دنیاست. این مدافع برزیلی بارسلونا خاطرنشان کرد: اگر قرار است توپ طلا به مسی نرسد آن را به فرانک ریبری بدهند چون او با تیمش هر عنوانی را برد. بازیکنی که توپ طلا را می برد باید به تیمش کمک کرده باشد که حداقل یک جام گرفته باشد اما رونالدو در فصل اخیر هیچ جامی با تیمش به دست نیاورد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها