جام بین قاره ای امارات ، ایتالیا هم تسلیم شد

صعود فوتبال ساحلی ایران

تیم فوتبال ساحلی ایران با پیروزی بر ایتالیا با شایستگی بعنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی مسابقه های بیم فاره ای در امارات راه یافت .
کد خبر: ۶۱۷۸۴۱
صعود فوتبال ساحلی ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، در این بازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در دو بازی قبلی خود با شایستگی بر روسیه و برزیل غلبه کرده بود ، در مقابل ایتالیا نیز به برتری دست یافت تا با افتدار هر جه تمامتر راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود . ایتالیایی ها که روز گذشته نیز در والیبال بین قاره ای در ژاپن مغلوب ایران شده بودند ، در این بازی کوشیدند در برابر ایران جبران مافات کرده و صاحب پیروزی شوند ، اما تمام تلاش آنان با بازی زیبا و غیرت مثال زدنی بازیکنان شایسته ایران هیچ شد ، تا تیم ایران با برتری در ضربات پنالتی  و در مجموع با نتیجه 10-9 خیال خود را از بابت صعود بعنوان تیم اول گروه و قبل از دیار دو تیم روسیه و برزیل راحت کند.

دو تیم در وقت قانونی مسابقه به تساوی 7-7 دست یافتند ،سه دقیقه وقت اضافی تیز گلی در بر نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی ایتالیا ضربه دوم خود را گل نکرد ، اما فرید بلوک باشی ، علی نادری و حسینی هر سه ضربه خود را گل کردند تا با وجود قضاوت مساله دار داوران بازی ، حق به حق دار برسد .

دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله نیمه‌نهایی فردا از ساعت 18 و 45 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها