کد خبر: ۶۱۷۷۳۰
»شب آسمانی»، وهابیت را نقد می‌کند

برنامه «شب آسمانی» که از شبکه قرآن پخش می‌شود، چند روزی است به موضوع وهابیت می‌پردازد که این موضوع با استقبال مردم روبه‌رو شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شب آسمانی» که در چند برنامه اخیر خود به شبهات وهابیت درباره عقاید شیعه پاسخ داد با استقبال چشمگیری روبه‌رو شده است. در میان مخاطبانی که با سامانه 162 تماس می‌گیرند از هموطنان اهل تسنن هم وجود دارند.

برنامه «شب آسمانی» سه‌شنبه شب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین روستایی برگزار شد. وی در این برنامه به شبهات وهابیت درباره عقاید شیعه به ائمه معصومین(ع)، احترام به قبور بزرگان دین و توسل به ائمه اطهار(ع) پاسخ داد که این برنامه با استقبال زیادی مواجه شد. وی در این برنامه بارها تاکید کرد حاضر به مناظره حضوری در برنامه‌های زنده تلویزیونی با علمای وهابیت درباره این شبهات است.

مدیر شبکه قرآن پیش از این اعلام کرده بود بارها از گردانندگان سایت‌های وهابی خواسته‌ایم برای مناظره زنده تلویزیونی کارشناسان خود را معرفی کنند، اما آنان از این کار طفره می‌روند.پاسخ‌های مستدل برنامه «شب آسمانی» به شبهه‌افکنی‌های فرقه وهابیت درباره قیام امام حسین(ع) در چند برنامه اخیر، در شبکه‌های وابسته به این فرقه از جمله پایگاه اینترنتی «کلمه» واکنش‌برانگیز شده است. مرکز اصلی شبکه وهابی کلمه در انگلیس است.

برنامه «شب آسمانی»، شنبه تا سه‌شنبه، ساعت 21 و 30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود، ولی این هفته به دلیل استقبال مخاطبان از موضوع برنامه (پاسخ به شبهات سنت عزاداری بر سرور شهیدان عالم) چهارشنبه شب نیز با موضوع قیام مختار ادامه خواهد داشت. همچنین خلاصه‌ای از ده برنامه «شب آسمانی» امروز و فردا برای علاقه‌مندان بازپخش خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
۰
۰
با تشكر فراوان
اگر امكان دارد آدرس آرشیو برنامه های قبلی را در سایتتان قرار دهید.
پاسخ: به سایت ایران سیما مراجعه كنید و آرشیو همه برنامه ها را آنجا ببینید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها