متهمان با ربودن رانندگان، آنها را با شوکر بیهوش می‌کردند

6 دزد خشن در ایستگاه آخر

شش عضو یک باند که با ربودن رانندگان مشهدی و انتقال به حومه شهر، آنها را با شوکر بیهوش و خودروهایشان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۷۶۷۱

به گزارش جام‌جم، سردار سرتیپ بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی از دو مرد و یک‌زن به اتهام سرقت خودروی پرایدش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، روز حادثه یک زن و دو مرد را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده که در میانه راه آنها با چاقو و شوکر او را بشدت زخمی کرده و پس از انتقال به خارج از شهر، خودرویش را سرقت و او را رها کرده و متواری شده‌اند.

وی افزود: با تشکیل پرونده و با شروع تحقیقات، تصاویر رایانه‌ای متهمان فراری در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و جستجو برای دستگیری سارقان ادامه یافت تا این‌که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، شکایت مشابهی را مطرح و عنوان کردند، در دام همان سارقان و چند مرد دیگر گرفتار شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی یادآور شد: با‌افزایش شکایت‌ها، ماموران اطمینان یافتند متهمان فراری از اعضای یک باند حرفه‌ای هستند و در ادامه با بررسی بانک مجرمان سابقه‌دار، معلوم شد دو نفر از متهمانی که پلیس در تعقیبشان است، رضا سی و هشت ساله و سمانه بیست و شش ساله بوده و دارای سوابق کیفری در زمینه سرقت خودرو و زورگیری هستند.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: وقتی تصاویر به دست آمده از این دو متهم سابقه‌دار به شاکیان نشان داده شد، آنها متهمان را شناسایی و سارقان خودروهای پراید و پژوی خود را معرفی کردند. وی افزود: به این ترتیب چند روز پیش مخفیگاه این زن و مرد سابقه‌دار در یکی از محله‌های جنوبی شهر مشهد شناسایی و هر دو دستگیر شدند و از خانه آنها یک خودروی پژو مسروقه کشف و ضبط شد.

اعتراف سارقان خشن

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، به جرمشان اعتراف کردند و گفتند پس از آزادی از زندان یک گروه جدید را تشکیل داده و همراه چهار مرد دیگر، دزدی‌هایشان را از سر گرفته‌اند.

امیری‌مقدم افزود: در پی اعتراف متهمان، چهار عضو دیگر باند نیز دستگیر شدند و در مواجهه حضوری با دیگر متهمان، به جرمشان اعتراف کردند. از مخفیگاه این متهمان نیز یک خودروی پراید سرقتی کشف و به پارکینگ پلیس منتقل شد.

در ادامه هفت خودروی سرقتی دیگر هم که متهمان در مکان‌های مختلف مخفی کرده بودند، کشف شد.

بنابراین گزارش، اعضای این باند تاکنون به 13 دزدی خشن از رانندگان اعتراف کرده‌اند. افرادی که در دام این باند گرفتار و خودروهایشان سرقت شده است، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی مشهد، پیگیر پرونده‌هایشان باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها