برخورد سه دستگاه خودرو تریلر ، مینی بوس و وانت در محور دیواندره – سنندج استان کردستان ، 5 کشته و 10 زخمی بجا گذاشت .
کد خبر: ۶۱۷۶۵۵
پنج کشته در تصادف محور دیواندره – سنندج

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ رمضان نادری رییس پلیس راه انتظامی استان کردستان ، صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار ما از کشته و زخمی شدن 15 نفر از هموطنان در پی وقوع یک فقره تصادف رانندگی دلخراش در محور دیواندره – سنندج خبر داد .


نادری تصریح کرد : این تصادف در پی برخورد سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه تریلر ، یک دستگاه وانت میتسوبیشی و یک دستگاه مینی بوس مسافربری حادث شد و در اثر شدت تصادف راننده 40 ساله مینی بوس به همراه تعداد 4 نفر از مسافران (سه مرد و یک زن) فوت کرده ، همچنین راننده تریلر و تعداد 9 نفر از مسافران مینی بوس نیز زخمی و روانه مراکز درمانی شدند .


این مقام انتظامی افزود : کارشناس تصادفات علت تامه این تصادف را  1- بی احتیاطی از جانب راننده خودرو مینی بوس بعلت عدم رعایت فاصله طولی به میزان50 درصد 2-بی احتیاطی از جانب راننده وانت میتسوبیشی بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی مستعمل بودن به میزان 50 درصد اعلام کردند .

رییس پلیس راه انتظامی استان کردستان ، در خاتمه به عموم رانندگان توصیه کرد با توجه به افزایش میزان بارش ها در فصل پاییز و زمستان و لغزنده بودن سطح جاده ها ، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از شتاب و عجله از وقوع حوادث تلخ مشابه پیشگیری کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها