پردرآمدترین بازیکنان کنونی فوتبال دنیا

زلاتان بالاتر از رونالدو و مسی!

امشب شب خاصی برای فوتبال کل دنیاست. از میان ریبری ، رونالدو و ابراهیموویچ یک یا دو ستاره به جام جهانی برزیل نمی رسد.
کد خبر: ۶۱۷۰۱۵
شب غم انگیز حذف ستاره ها

سایت جام جم ورزشی- تصور جام جهانی بدون زلاتان ابراهیموویچ سوئدی، کریس رونالدوی پرتغالی و فرانک ریبری فرانسوی خیلی سخت است. امشب پرتغال و سوئد در استکهلم به مصاف یکدیگر می روند که هر تیمی پیروز شود به جام جهانی می رود و تیم دیگر حذف می شود. البته نباید فراموش شود که بازی رفت را پرتغالی ها با گل طلایی رونالدو یک بر صفر بردند. فرانسه هم در شرایطی مقابل اکراین قرار می گیرد که بازی رفت را دو بر صفر باخت. خروس ها در حال حذف شدن هستند. سانیول مدافع سابق تیم ملی فرانسه گفته اگر کشورش به جام جهانی صعود کند گریه کنان در خیابان های پاریس می دود و از آن سو یک نظر سنجی نشان داده است که مردم اروپا حضور سوئد در جام جهانی را به حضور پرتغال در همین رقابت ها ترجیح می دهند. با هم دیگر اخبار مهم فوتبال اروپا را مرور می کنیم:

سوئد به جام جهانی می رود

در شرایطی که پیکار برگشت مرحله انتخابی جام جهانی 2014 از قاره اروپا ساعت 23 و 15 دقیقه امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه استکهلم آغاز خواهد شد، آخرین نظرخواهی‌ها در مورد نتیجه احتمالی این بازی توسط رسانه‌های سوئدی انجام شده است.

براساس نظرخواهی که روزنامه «سونسکا» انجام داد، بیشتر سوئدی‌ها باور دارند زلاتان ایبراهیموویچ و یارانش در بازی خانگی کاری بزرگ انجام داده و انتقام باخت یک بر صفر را خواهند گرفت.

مطابق این رای‌گیری 53 درصد علاقمندان عنوان کردند تیم سوئد معروف به وایکینگ‌ها را در بازی‌های سال آینده برزیل می بینند.

در مقابل 47 درصد نیز امیدی به تیم اسکاندیناوی مقابل  کریس‌رونالدو و هم‌تیمی‌هایش ندارند.

در بازی رفت که جمعه‌شب انجام شد، پرتغال با تک گل دقیقه 82 رونالدو در لیسبون برنده شد.

 

الشعراوی و اسنایدر با هم معاوضه می شوند

شاید در نیم فصل نقل و انتقالات مهاجمان تیم های میلان و گالاتاسرای با یکدیگر تعویض شوند.

استفان الشعراوی مهاجم میلان و وسلی اسنایدر مهاجم هلندی گالاتاسرای ترکیه بازیکنانی هستند که شاید جایشان با یکدیگر عوض شود. باشگاه میلان برای جذب وسلی اسنایدر مهاجم هلندی گالاتاسرای که سابقه بازی کردن در اینترمیلان را هم دارد دست به کار شده است و از سوی دیگر مانچینی سرمربی ایتالیایی گالاتاسرای چشم به خرید استفان الشعراوی 20 ساله دارد بازیکنی که از بودن در میلان راضی نیست. مانچینی زمانی که در منچسترسیتی هم سرمربی بود الشعراوی را می خواست اما اخراج او از این تیم انتقال این بازیکن را منتفی کرد.

 

رختکن شاد رئال مادرید

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با انتقاد تلویحی از خوزه مورینیو سرمربی سابق رئالی ها اظهار داشت رختکن این تیم نسبت به فصل گذشته بسیار شادتر است.

کارلو آنچلوتی که با رادیو ایتالیا گفت و گو می کرد از تغییر روحیه جمعی بازیکنان رئال مادرید در مقایسه با فصل گذشته گفت. وی در این باره اظهار داشت: بازیکنان رئال مادرید فصل گذشته اختلافات زیادی با مورینیو داشتند اما حالا مورینیو نیست و آنها تبدیل به بازیکنانی متحد شده اند که می توانند یک گروه واقعی نام بگیرند.

آنچلوتی یادآور شد: البته ما دیگر با گذشته کاری نداریم، اکنون فقط باید به فکر آینده مان باشیم.

 

بازگشت والکات

تئو والکات با پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدتش از این هفته می تواند آرسنال را همراهی کند.

بر اساس گزارش دیلی میل؛ هافبک ملی پوش آرسنال از اواسط سپتامبر به دلیل ناراحتی شکمی خانه نشین شد اما پشت سر گذاشتن این مصدومیت آماده است تا آرسنال را در رقابت های لیگ برتر همراهی کند. والکات در گفت و گو با دیلی میل اظهار داشت که این مصدومیت دردناک و خسته کننده را با صبوری و بدون بی تابی کردن پشت سر گذاشته است.

 

رئال به دنبال جانشین خدیرا نیست

با اینکه هافبک آلمانی رئال مادرید به دلیل مصدومیت حداقل شش ماه از میادین دور است اما رئالی ها قصد ندارند بازیکنی را به عنوان جانشین او بخرند.

سخنگوی باشگاه رئال مادرید با بیان اینکه خدیرا همیشه مورد حمایت کامل باشگاه قرار دارد اظهار داشت این باشگاه جانشینی برای خدیرا تعیین نمی کند چرا که بدون خرید بازیکن هم می توان جای خالی این بازیکن مصدوم را پر کرد. البته هدف اصلی برای نخریدن بازیکن جدید دادن دلگرمی به سامی خدیرا است. این هافبک 26 ساله در جریان دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال آلمان و ایتالیا به شدت مصدوم شد.

 

فالکائو بهترین بازیکن جام جهانی می شود

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا با تمجید از عملکرد رادامل فالکائو اظهار داشت که این بازیکن سال آینده در جام جهانی برزیل بهترین بازیکن رقابت ها می شود.

خوزه پکرمن سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا با تمجید از مهاجم 27 ساله تیمش که هم اکنون در موناکو بازی می کند گفت:نمی دانم چرا اینقدر اطمینان دارم فالکائو در جام جهانی بهترین بازیکن می شود. او کیفیت بازی فوق العاده ای دارد و با این کیفیت کل تیم را تحت تاثیر خود قرار می دهد. وی افزودک او بسیار باهوش و تکنیکی است و همین ویژگی ها او را به یکی از بهترین مهاجمان نوک فوتبال دنیا تبدیل کرده است.  پکرمن یادآور شد: افتخار می کنم از اینکه در تیمی سرمربی هستم که فالکائو در آن بازی می کند. فالکائو بی همتاست و هر مربی ای می خواهد او را در تیمش داشته باشد.

 

کریک تمدید می کند

مایکل کریک هافبک 32 ساله باشگاه منچستریونایتد انگلستان به زودی قرار داد خود را با این تیم تمدید می کند تا به گفته خودش در این باشگاه بازنشسته شود.

بر اساس گزارش دیلی میل؛ در حالی که کریک مصدوم است خبر می رسد او طی روزهای آینده قرارداد خود را با باشگاه من یونایتد تمدید می کند. او پیش از این اظهار داشته بود که می خواهد در این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند و حالا مسئولان باشگاه منچستر با ارائه تمدید قرارداد می خواهند او را به آرزویش برسانند. قرارداد جدید دو سال و نیمه خواهد بود. او با این قرارداد سالانه 3.5 میلیون پوند کسب درآمد می کند.

 

ستاره تاتنهام سه ماه خانه نشین شد

ستاره دانمارکی تاتنهام به دلیل مصدومیت سه ماه خانه نشین شد تا دردسربزرگی برای باشگاه تاتنهام به وجود بیاید.

قوزک پای کریستیان اریکسن شدیدا آسیب دیده است که این آسیب دیدگی او را سه ماه از حضور در میادین منع کرده است. این مصدومیت هنگامی برای او به وجود آمد که به همراه تیم ملی کشور جمعه مقابل نروژ قرار گرفت.اریکسن یکی از ستاره های تاتنهام در هفته های اخیر به شمار می رفت اما حالا این تیم شمال لندن برای سه ماه آینده این بازیکن موثر خود را در اختیار نخواهد داشت.

 

جت اختصاصی برای مهاجم لیورپول

مالک باشگاه لیورپول برای بازگرداندن مهاجم اروگوئه ای تیم خود یعنی لوییس سوارز به انگلستان یک جت اختصاصی به مونته ویدئو پایتخت اروگوئه فرستاد.

سوارز تیم ملی کشورش را برای مقابله با اردن در پلی آف جام جهانی همراهی کرد. هنری مالک باشگاه لیورپول برای اینکه ستاره اول تیمش برای بازگشت به انگلستان سختی زیادی را متحمل نشود یک جت اختصاصی برای او فرستاده است که اقدامی بی سابقه از سوی یک مالک باشگاه به شمار می رود.

 

بازگشت تیم کاهیل به لیگ برتر

تیم کاهیل هافبک تهاجمی تیم نیویورک ردبولز آمریکا اظهار داشت که به هر شکل ممکن می خواهد در دی ماه به لیگ برتر انگلستان برگردد.

این ملی پوش استرالیایی از سال 2004 تا 2012 در اورتون بازی کرد اما می خواهد در سالی که به جام جهانی منتهی می شود با حضور در لیگ برتر انگلستان بیشتر دیده شود. سرمربی تیم ملی استرالیا پیش از این به او هشدار داده بود عملکرد راضی کننده ای در تیم آمریکایی ندارد که این موضوع ممکن است حضور او را در تیم ملی استرالیا تحت تاثیر خود قرار بدهد.

 

رابی کین به خط پایان نزدیک شد

مهاجم با تجربه تیم ملی فوتبال ایرلند وباشگاه لس آنجلس گالکسی آمریکا ممکن است به دلیل مصدومیتی که برای او پیش آمده قید فوتبال را بزند.

مصدومیت کهنه تاندون پای راست کین باز هم برایش دردسرساز شد. او مجبور است فردا پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و در همین حال اخبار رسیده حاکی از این است که کاپیتان تیم ملی ایرلند ممکن است از فوتبال خداحافظی کند. این بازیکن 33 ساله که سابقه بازی کردن در تیم های لیگ برتری همچون تاتنهام، لیورپول و وستهام و البته اینترمیلان ایتالیا را دارد از مصدومیت های پیاپی اش خسته شده هر چند هنوز خودش صریحا چیزی درباره خداحافظی اش از فوتبال نگفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رونالدو
United Kingdom
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۰
۰
رونالدو
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها