نکونام مرد سال شود افتخارش برای «ایران» است

قلعه‌نویی: زمانی از خرید قاضی انتقاد کردند حالا به اولادی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر جواد نکونام مرد سال آسیا شود، افتخارش برای ایران است و تنها برای باشگاه استقلال نیست.
کد خبر: ۶۱۶۶۳۱
قلعه‌نویی: زمانی از خرید قاضی انتقاد کردند حالا به اولادی

امیر قلعه‌نویی صبح امروز طی گفت و گویی تلفنی در برنامه پاییز 90 رادیو در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت: من اعتقاد دارم طرفداران باشگاه استقلال باید این موضوع را بدانند که ما با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی افزود: من به شخصه 9 ماه است که یک ریال هم نگرفته‌ام، فتح‌الله‌زاده خانه‌اش را فروخت، از ماشین خود گذشت. نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حقمان که طبق مصوبات مجلس 50 درصد بودجه باشگاه استقلال و پرسپولیس را می‌دهند تلاش کرده است. سیاوش اکبرپور هنوز طلب پارسال خود را نگرفته است و بسیاری از بازیکنان دیگر تیم هم در همین وضعیت هستند. من مبلغ 500 میلیون تومان از دوستانم به صورت دستی« قرض» گرفته‌ام تا بتوانم برخی هزینه‌های تیم را بدهم. حالا هم امیدوارم با آمدن وزیر و روشن شدن تکلیف ورزش هر چه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شود.

سرمربی تیم استقلال در خصوص جذب مهرداد اولادی و انتقاداتی که به خرید این بازیکن وارد می شود گفت: زمانی که قاضی را هم گرفتیم به من می‌گفتند چرا این بازیکن را جذب کرده‌اید اکنون نامه‌هایی که به باشگاه می آید را ببینید همه دنبال قاضی هستند و بیشترین طرفدار را در تیمهای دیگر دارد و همه تیم‌ها او را می‌خواهند.، اولادی هم در نگاه اول از نظر فنی برای ما ارزش دارد اما این بازیکن یک کار اخلاقی بزرگ را هم انجام داد و آن این بود که ماشین خود را فروخت تا پول رضایت‌نامه‌‌اش را به تیم سابقش بدهد تا به استقلال بیاید. این برای ما بسیار ارزش دارد و نشان می‌دهد بازیکن خوبی را جذب کرده‌ایم و می‌تواند به ما کمک کند.

به گزارش فارس، قلعه‌نویی در ادامه تاکید کرد: پژمان منتظری را باید اسطوره باشگاه استقلال دانست زیرا در حالی که یک ریال از ما نگرفته و پیشنهادات میلیاردی دیگری از چین و کشورهای عربی پیشنهاد داشت اما به خاطر مردم و استقلال گفت تا یکسال دیگر می‌مانم. این در شرایطی است که ممکن است منتظری سال آینده این موقعیت‌های خوب را نداشته باشد.

وی در خصوص اینکه در نقل و انتقالات چه بازیکنانی را مدنظر دارد گفت: در نقل و انتقالات تیمی موفق است که پول داشته باشد و بتواند خرج کند اما توان مالی باشگاه ما اجازه نمی‌دهد. ما آرش افشین را می‌خواستیم و حتی خواستار مسلمان هم هستیم اما پول نداریم و توان آن را نداریم که با رقبایمان رقابت کنیم.

وی ادامه داد: استقلال با تمام این شرایط تاکنون شاهکار کرده است. در نیم فصل دوم یک هافبک و یک دفاع راست هم می‌خواهیم که امیدوارم بتوانیم با تمام موجودیمان بازی کنیم زیرا در نیم فصل اول حتی یک مسابقه هم با ترکیب کامل بازی نکردیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه با درخواست تعویق بازی با ملوان موافقت نشده گفت: درخواست به تعویق افتادن بازی مقابل ملوان اصلا غیرفنی نیست. ما می‌خواهیم فرصت داشته باشیم تا 20 روزی را با نفراتی که داریم بدنسازی کنیم ضمن اینکه مصدومان هم به تیم برسند تا ترکیبمان کامل شود. اگر سازمان لیگ با نگاه عدالت محور به استقلال نگاه کند باید بازی با ملوان را عقب بیندازند و اگر غیر از این شود به استقلال کم لطفی کرده‌اند.

قلعه‌نویی تاکید کرد:من به نگاه عدالت محور تاج اعتقاد ویژه‌ای دارم. وی از روزی که آمده لیگ سروسامان گرفت و همین که تیم‌هایی مثل سایپا حق میزبانی گرفته‌اند پس نگاهش از روی عدالت است و انتظار دارم پیشنهاد فنی ما را بپذیرند.

سرمربی استقلال در خصوص انتخاب نکونام و عمران‌زاده در تیم منتخب آسیا و شانس کاپیتان تیم ملی برای کسب انتخاب بهترین بازیکن این قاره نیز گفت: اول از همه باید به خاطر این موضوع به هواداران استقلال تبریک بگویم. این موضوع نشان می دهد که بازیکنان شایسته‌ای را در اختیار دارم ولی معتقدم خیلی دیگر از بازیکنان استقلال هم می‌توانستند در این فهرست جا داشته باشند. امیدوارم نکونام بهترین بازیکن سال آسیا شود چون افتخارش برای فوتبال ایران و نه تنها باشگاه استقلال است.

به گزارش فارس، وی در خصوص سفر خود به اوکراین نیز گفت: حضور در اوکراین و دیدار بازی این تیم از نزدیک از شرکت در کلاس‌های مربیگری بیشتر به من کمک کرد. من عادت دارم که فوتبال زیاد نگاه کنم و تماشای فوتبال باعث می‌شود چیزهای زیادی یاد بگیرم سفر اوکراین هم برایم دستاوردهای خوبی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها