همه خانه‌ها حتی خانه وسواسی‌ترین افراد نیز همیشه کمی گرد و خاک دارد پس نمی‌توان برای همیشه از دست این گردهای ریزهوا فرار کرد اما راه‌هایی وجو دارد که حضور آن‌ها را در خانه، بسیار کمرنگ‌تر کند.
کد خبر: ۶۱۶۰۹۲

دستگاه‌های تهویه هوا مهم‌ترین عوامل ورود گرد و خاک در خانه هستند. استفاده از کولرهای آبی اولین راه ورود ذرات ریز گرد و خاک است. استفاده از فیلترهای هوا برای کوارگازی یکی از راه‌های از بین بردن این خاک است. البته باید دقت داشته باشید که این فیلتر‌ها هر دو تا سه هفه باید تعویض شوند.
انسان‌ها خودشان نیز ۹۰ درصد از گرد و خاک خانه را تولید می‌کنند و به هر جای خانه که می‌روند این ذرات پخش می‌شود. تخت خواب مهم‌ترین قسمتی هست که محققان بیشترین میزان گرد و خاک را در آن پیدا کرده‌اند. شما هر بار که روی تخت غلت می‌زنید این خاک‌ها پخش می‌شوند پس بهتر است هر هفته دستی به روی تخت کشیده و ان را کمی شست و شو دهید.
دستمال‌های گردگیری یکی دیگر از دشمنان خانه هستند چرا که آن‌ها گرد و خاک را پاک نمی‌کنند بلکه از نقطه‌ای به نقطه دیگر حرکت می‌دهند. استفاده از دستمال‌های میکروفایبر می‌تواند تا حد زیادی از این گرد و خاک خانه‌ها بکاهد.
بالش‌های کوچکی که روی مبل می‌گذارید یا قالیچه‌های کوچک، منابع دیگر گرد و خاک در خانه هستند که به آلوده‌های پنهان شهرت پیدا کرده‌اند. قالیچه‌ها همچنین باعث می‌شوند که گرد و خاک به پای شما چسبیده و آن‌ها را در خانه منتقل کنید. شست شوی قالیچه‌ها برای کاهش این گرد‌ها یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید.
>> پرشین پرشیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها