شبکه نمایش این هفته در بخش مرور پرونده کارگردانان و بازیگران، چند فیلم از محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را پخش می‌کند که ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۹۰۶

بر این اساس، فیلم «شاید رسیده باشی» ساخته محمدرضا آهنج امشب و فیلم «شهر آشوب» به کارگردانی یدالله صمدی نیز روز یکشنبه از این شبکه پخش می‌شود. فیلم «پیگرد» ساخته مهرداد خوشبخت روز دوشنبه و «جای امن» به کارگردانی مجتبی راعی نیز سه‌شنبه تقدیم علاقه‌مندان سینما می‌شود.

فیلم‌های سینمایی «سرزمین خورشید»(احمدرضا درویش)، «فرستاده»(جواد شمقدری) و «اینجا پرنده بود»(ایمان افشاریان) هم روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. این فیلم‌ها ساعت21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

فیلم‌ سینمایی «دفتری از آسمان» ساخته پرویز شیخ‌طادی و با بازی کورش تهامی، رویا تیموریان، مجید مشیری، پروانه احمدی و شبنم طلوعی نیز سه‌شنبه ساعت19 از این شبکه پخش خواهد شد.

شبکه نمایش فیلم‌های سینمایی «دست‌های خالی» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و «بودن یا نبودن» ساخته تحسین‌برانگیز کیانوش عیاری با بازی زنده‌یاد عسل بدیعی را هم همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 19 به نمایش می‌گذارد.

شبکه نمایش قسمت‌های اول تا سوم سری فیلم‌های «پارک ژوراسیک» را نیز روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 19 تقدیم علاقه‌مندان می‌کند.

فیلم سینمایی «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان که در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت جمعه ساعت 15 تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مهران رجبی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

محمود پاک‌نیت سال ۱۳۳۱ در کازرون به دنیا آمد. وی از سال ۱۳۴۸ وارد عرصه تئاتر شد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. او سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد و موفق به اخذ درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.پاک‌نیت نخستین‌بار سال 62 با حضور در سریال «سیم حوت» به فعالیت در عرصه تلویزیون پرداخت و هشت سال بعد با بازی درخشان‌اش در سریال «روزی روزگاری» ساخته امرالله احمدجو، به چهره‌ای محبوب نزد مخاطبان تلویزیونی تبدیل شد.

او در سال 73 نیز در سریال پرطرفدار «پدرسالار» خوش درخشید تا جایگاهش را به عنوان یک بازیگر توانمند در تلویزیون تثبیت کند. محبوبیت پاک نیت با حضور در مجموعه‌های روشن‌تر از خاموشی، پس از باران و شب دهم ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش حضرت یعقوب ایفای نقش کرده و تاکنون در بیش از 20 فیلم سینمایی نیز بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها