استقلال و تراکتورسازی قرار است برگزار کننده مهم ترین دیدار هفته باشند. تقابل این دو تیم همیشه جذاب بوده است.
کد خبر: ۶۱۳۲۸۰
چند قاب قدیمی از دیدار تراکتور- استقلال /تصاویر

سایت جام جم ورزشی- شاید برایتان جالب باشد در آستانه دیدار استقلال و تراکتور سازی نگاهی به چند فریم از دیدارهای گذشته این دو تیم داشته باشیم:


 
اولین گلزن دیدار تراکتور- استقلال پس از بازگشت تیم تبریزی به لیگ برتر فرهاد مجیدی بود. کاپیتان تازه بازنشسته شده ی آبی ها با یک ضربه ی سر دروازه ی تراکتورسازی را باز کرد و البته هنگام شادی پس از گلش؛ سرش با سنگی که از سوی هواداران تبریزی پرتاب شده بود شکست. البته آن بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و مهرداد پولادی با یک گل 35 متری پاسخ گل مجیدی را داد.

 

بازی برگشت استقلال تراکتور. خود تیم آبی پوش هم در این دیدار شکه شده بود. طرفداران تراکتورسازی در خانه ی استقلال و ورزشگاه آزادی, استادیوم را به تسخیر خودشان در آورده بودند و به نوعی میزبان بودند. 
 

جاسم کرار بازیکن یاغی تراکتوری ها در آزادی یک ضربه آزاد بیاد ماندنی را به محمد محمدی زد تا پس از سال ها تراکتوری ها اولین پیروزی شان را برابر استقلال جشن بگیرند. هر چند کرار سال بعدش به استقلال آمد.



 دعوای معروف صادقی و آندو! در آن دیدار صادقی و آندو حسابی از خجالت هم در آمدند. صادقی پس از پایان دیدار گفت آندو را نمی شناسد. و البته گفت که این بازیکن در طول بازی به وی فحش داده است. البته تیموریان خیلی مِلوتر برخورد کرد و گفت صادقی بازیکن بزرگی است و او را می شناسد! هر چند از قدیم هم با وی دوست بودیم و مشکلی با وی ندارم!

 

فریاد آندو بر سر مظلومی مربی وقت استقلال! البته این دو مدتی بعد با هم در یک تیم مشغول به فعالیت شدند

 

امیر رو در روی استقلال و مظلومی. در آن مدت رابطه ی این دو مربی به شدت تیره شده بود و در ورزشگاه به سردی با یکدیگر برخورد کردند. هر چند امیر با تراکتور, با کرنرهای زیبای آشوبی استقلالِ مظلومی را شکست داد

 

محسن ترکی یکی از جنجالی ترین قضاوت هایش را در دیدار استقلال و تراکتور انجام داد. جایی که با یک پنالتی اخراج اشتباه به نوعی سرنوشت قهرمانی را عوض کرد. در دقایق پایانی نیز ترکی یک پنالتی دیگر برای استقلال گرفت

 

درگیری جباری و قلعه نویی در تبریز و در تونل ورزشگاه هم در آن روزها باعث حاشیه های زیادی شد. و پس از گل کردن دو پنالتی این چنین روبروی قلعه نویی به شادمانی می پردازد! البته چندی بعد در کمال تعجب این دو نفر صلح کردند و استقلال را به قهرمانی رساندند.

 

خطای اعتمادی رومیداوودی. در دیداری که استقلالی ها معتقد بودند داور سه پنالتی برای این تیم نگرفته است. 

 

و به نوعی گل قهرمانی! در دیداری که آرش برهانی در همان نیمه ی اول اخراج شد جواد نکونام یک گل سه امتیازی با ارزش زد تا راه قهرمانی را برای آبی ها هموار تر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها