صندلی خالی فیفا برای یک نماینده ایران

مهدوی کیا: قرار نیست در فیفا کرسی بگیرم

سپ بلاتر رییس فیفا امروز از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شد و مورد استقبال دایی، مهدوی کیا و نکونام قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۳۲۲۱
استقبال دایی، مهدوی کیا و نکونام از بلاتر

ساعت 4:50بامداد بود که جت اختصاصی سپ بلاتر در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین رسید و رئیس 78 ساله تشکیلات جهانی فوتبال با استقبال ، علی کفاشیان ، مهدی محمد نبی ، علی دایی ، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام وارد تهران شد تا برنامه فشرده کاری خود را برای بازدید ها و سخنرانی ها آغاز کند.

درابتداعلی کفاشیان اقدام به معرفی هیات ایرانی کرد و بلاتر گفت که همه حاضران را می شناسم. پس ازآن رییس فدراسیون بین المللی فوتبال به کفاشیان گفت: خوشحالم پس از دو سال که قول داده بودم سرانجام اینجا حضور دارم و این دومین حضورم در ایران است.


 او در بدو ورود درحالی که با 3 ستاره فوتبال ایران خوش و بش می کرد به انها گفت:« خیلی خوشحالم که برای دومین بار این فرصت را یافتم که به تهران سفر کنم و از شما هم خیلی ممنونم که از خواب تان زدید و به استقبال من آمدید.»



بلاتر حضور تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل را بار دیگر به کفاشیان و محمدنبی تبریک گفت و هچنین عملکرد تیم نوجوانان را مورد ستایش قرار داد و دلیل عدم صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی نوجوانان زیر 17 سال را انسجام زیاد تیم نیجریه دانست.
بلاتر پیش از ترک زوریخ در گفت و گوی کوتاهی با سایت فیفا گفته بود ملاقات با رییس جمهور روحانی و صحبت با او در مورد آینده فوتبال ایران مایه افتخار است.


بلاتر از علی دایی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال و روند آماده سازیش برای جام جهانی سوال کرد که علی دایی گفت شرایط بد نیست اما تیم برای حضور قدرتمند نیاز به کار بیشتری دارد.

برنامه امروز رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال دیدار با رییس جمهور ،حضور در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین المللی همایش علم و فوتبال و حضور در ضیافت شام فدراسیون فوتبال خواهد بود.شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم امروز ساعت 12 ظهر وارد تهران خواهد شد.
رییس فیفا در مورد صعود ایران به رقابت های جام جهانی 2014 گفته است : مردم ایران از صعود تیم ملی این کشور به جام جهانی بسیار خوشحال هستند. این موضوع شادی و شعف بسیاری را برای ایرانی ها به همراه داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وحیدپورپیــر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
۰
۰
سپ جان قربونت برم خوش اومدی

نیازمندی ها