در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 که با سرعت غیرمجاز در جاده کاشان ـ اصفهان حرکت می‌کرد، چهار نفر کشته و 9 نفر نیز مجروح شدند.
کد خبر: ۶۱۳۰۸۸
واژگونی مرگبار سواری پژو در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهر صفایی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در جاده اصفهان ـ کاشان، در چند کیلومتری عوارضی کاشان به علت سرعت زیاد واژگون شد.

وی افزود: در پی این حادثه، ماموران پلیس همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و در بررسی‌ها مشخص شد این خودرو حامل 13 تبعه افغان بوده که چهار نفر آنها در دم فوت کرده و 9 نفر نیز بشدت مصدوم و به یکی از بیمارستان‌های کاشان منتقل شده‌اند.

سرهنگ صفایی، علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو و سرعت غیرمجاز عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: حمل و جابه‌جایی اتباع غیرمجاز از نظر قانون جرم محسوب می‌شود و افرادی که برای سود بیشتر دست به این کار می‌زنند، بدانند که پلیس با کسانی که این گونه با جان افراد بازی می‌کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

این گزارش حاکی است، دو روز پیش نیز در پی واژگونی یک دستگاه وانت حامل اتباع افغان در جاده ایرانشهر به جلگه در استان سیستان و بلوچستان، یک نفر کشته و 25 نفر مجروح شدند که حال برخی از مصدومان این حادثه، وخیم گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین رسولی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
۰
۰
جناب مدیر در صفحه اصلی خبرجام جم آنلاین ماشین مذكور كه واژگون شده است 206 می باشد نه 405 ، به هر حال یا تصویر را درست كنید و یا خبر را .........
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها