رئیس پلیس راه استان مرکزی خبر داد:

توقیف «ب ام و» با سرعت 210 کیلومتر

رئیس پلیس راه استان مرکزی از توقیف خودرویی با 210کیلومتر سرعت در یکی از محورهای مواصلاتی اراک خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۷۱۷
توقیف «ب ام و» با سرعت 210 کیلومتر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی حسنی گفت: در راستای اجرا و حفظ طرح انضباط ترافیکی در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی، مأموران پلیس راه در محور اراک - قم با دوربین کنترل سرعت به یک دستگاه خودروی سواری بی ام و با سرعت 210 کیلومتر دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست به راه خود ادامه داد و مأموران انتظامی پس از تعقیب خودور اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: راننده خودرو پس از متوقف شدن به علت ارتکاب تخلفات رانندگی شامل سرعت غیرمجاز، حرکت مارپیچ و نمایشی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه جریمه و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بیشترین عامل در وقوع تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است، گفت: تحقیقات پلیس نشان می دهد که خطای رانندگان بیش از عواملی چون نقص فنی خودروها، ایرادات جاده ها و سایر عوامل است و به همین منظور ضمن کنترل تخلفات حادثه ساز به تمامی رانندگان توصیه می کنیم از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز در هنگام رانندگی خودداری کرده و با رعایت قوانین و حفظ مه جوانب احتیاط به رانندگی بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها