یک مقام مسئول در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تشریح ساز و کار جدید سوزاندن کارت‏های سوخت غیر‏مجاز هشدار داد: درخواست می‌شود در صورت مفقود شدن کارت سوخت بلافاصله به مراجع مربوطه موضوع را اعلام کنند، در غیر این صورت صاحب کارت مسئول شناخته می‌شود و ممکن است به‏ عنوان متخلف با وی برخورد شود.
کد خبر: ۶۱۱۷۰۶

به گزارش جام جم سرا به نقل از آرمان- محسن روحانی با بیان این‏که یکی از پایش‏های جاری و مداوم مرکز داده سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش، کنترل کارت‏هایی است که در لیست سیاه قرار دارد، گفت: از طریق ارتباط آنلاین و آفلاین جایگاه‌های سوخت با دیتا‏سنتر شرکت ملی پخش می‌‏توان سوخت‏گیری کارت سوخت‌های مفقود شده را شناسایی کرد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزود: زمانی که کارت سوخت یک فرد مفقود می‌‏شود، با مراجعه به مراکز پیشخوان دولت و خدمات مشتریان این امر به اطلاع دفا‌تر و به تبع آن دیتاسنتر شرکت ملی پخش می‌‏رسد.
این مقام مسئول با بیان این‏که بسته‏‌های لیست سیاه کارت سوخت تهیه شده در مرکز داده به تمام جایگاه‏های سوخت رسانی در کل کشور ارسال و وارد کامپیو‌تر آن می‌‏شود، تصریح کرد: زمانی که یک کارت به منظور سوخت‏گیری وارد کارت‏خوان تلمبه جایگاه می‌‏شود، با لیست سیاه تطبیق داده شده و در صورتی که در لیست باشد، بلافاصله سوزانده می‌‏شود.
وی گفت: اغلب اوقات و در بیشتر جایگاه‏‌ها در صورتی که ارتباط کارت‏خوان تلمبه با کامپیو‌تر جایگاه قطع باشد سوخت به مشتری تحویل داده و بعد از وصل شدن ارتباط، اطلاعات تراکنش آن به دیتاسنتر شرکت پخش جهت پیگیری ارسال می‌‏شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها