سارقان را شناسایی کنید

دستگیری گردنبند قاپ های غرب تهران

رییس کلانتری 112 ابوسعید تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیری که با تهدید قمه، تلفن های همراه گران قیمت نوجوانان و جوانان کم و سن را می ربود، خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۳۱۹
دستگیری سارق زورگیر در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد کیومرث حسنوند گفت: چندی پیش با توجه به وقوع چندین فقره زورگیری که در نواحی مرکزی تهران به خصوص حدفاصل میدان منیریه تهران تا میدان راه آهن رخ داده بود؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار رسیدگی ماموران کلانتری 112 ابوسعید قرار گرفت.
 
وی افزود: تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت تا اینکه صبح روز پنجم آبان ماه دو تن از مالباختگان که به صورت زورگیری از آنها گوشی و وجه نقد به سرقت رفته بود در معاونت تجسس حاضر و در اظهارات خود به ماموران گفتند:«شب گذشته حوالی ساعت 21 در حال تردد در پیاده رو خیابان ولیعصر (عج) بودیم که راکب و ترک نشین جوان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکی رنگ به ما نزدیک شده و با تهدید قمه گوشی های موبایل ما را به زور گرفته و متواری شدند».
 
رییس کلانتری 112 ابوسعید اظهار کرد: به دنبال اظهارات مالباختگان و با توجه به اینکه چهره متهم را هنگام زورگیری مشاهده کرده بودند، ماموران معاونت تجسس کلانتری عکس متهمان تحت تعقیب را به آنان نشان دادند که از میان چند عکس شاکیان، متهم جوانی به نام «علی . و» را شناسایی کردند.
 
این مقام مسئول در پلیس پایتخت با اشاره به شناسایی متهم از سوی شکات و کشف هویت وی، افزود: بلافاصله موضوع به بازپرس دادسرای ناحیه 27 تهران منعکس و دستور دستگیری و ورود به مخفیگاه متهم دریافت شد.در ادامه ماموران گشتزنی های هدفمند خود را آغاز کرده تا اینکه شب گذشت متهم را در حالی که با یکدستگاه موتورسیکلت در پی شکار طعمه ای می گشت شناسایی و دستگیر شد.
 
وی با بیان اینکه متهم 26 ساله که «علی . و» می باشد به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و افزود:این فرد عنوان کرد که با همدستی دو تن از زورگیران منطقه با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت ضمن پرسه زنی در خیابان طعمه های خود را که اغلب نوجوانان و جوانان کم سن سال و لاغر اندام هستند به شیوه خاص به طعمه نزدیک و در یک چشم به هم زدن با قمه به سمت آنان حمله و تلفن های همراه گران قیمتشان را می ربودند.

سرگرد حسنوند با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد کیفری است و تاکنون چندین بار به اتهام زورگیری دستگیر و روانه زندان شده، اظهار کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر و شناسایی و دستگیری سایر همدستانش در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس ‌آگاهی تهران‌ بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
زرگر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
۰
۰
متهم چندین بار زندانی وآزاد شده وبه كار خود ادامه داده دیگه چرا زندانی میكنید آزادش كنید تا كارش تعطیل نشود
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
۰
۰
فقط باید تاسف خورد به حال این همه آزادی اشرارو زور گیران كه به پشتوانه آگاهی از یك زندان كوتاه مدت به كارهای مجرمانه خود ادامه میدهند واقعا به راستی مشكل كار از كجاست؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها