دومین دوره بازی‌های پارآسیایی جوانان در حالی در مالزی پیگیری می‌شود که ملی‌پوشان جوان دوومیدانی ایران موفق شدند با کسب پنج مدال طلا آغازی طوفانی در این رقابت‌ها داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۹۷۱۰

این بازی‌ها در شرایطی با شرکت حدود 1500 ورزشکار معلول جوان از 30 کشور جهان در 14 رشته برگزار می‌شود که کاروان ورزش ایران در 9 رشته این بازی‌ها حضور دارد. در این میان ملی‌پوشان دوومیدانی همان گونه که انتظار می‌رفت کار خود را مقتدرانه آغاز کردند؛ به طوری که سینا صفرزاده در دوی 100 متر کلاس T38 با زمان 13 دقیقه و 6 صدم ثانیه، در پرتاب وزنه کلاس F58 مصطفی افضلی با 11 متر و 3 سانتی‌متر، محمد قاسمی در پرتاب وزنه کلاس F58 نوجوانان با 9 متر و 87 سانتی‌متر، فائزه کرمانی در پرتاب وزنه جوانان و احسان حسن‌زاده در پرتاب دیسک کلاس F38 به مدال طلا دست یافتند.

این در حالی بود که تیم والیبال نشسته در اولین بازی خود قزاقستان را قاطعانه شکست داد. ملی‌پوشان جوان کشورمان در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج 25 - 3، 25 - 6 و 25 - 9 از سد حریف گذشتند. تیم ایران در دومین بازی خود امروز به مصاف عراق می‌رود.

همچنین تیم گلبال پسران ایران که با تیم‌های چین، مالزی، و عراق هم گروه است، در نخستین بازی خود 9 بر 6 از سد عراق گذشت تا به روحیه‌ای مضاعف امروز به مصاف مالزی برود. اما تیم بسکتبال با ویلچر هم کار خود را در این باز‌ی‌ها با موفقیت آغاز کرد. این تیم در اولین دیدار، به مصاف ژاپن، مهم‌ترین حریف خود رفت و موفق شد 79 بر 48 به پیروزی دست یابد.

ایران با 74 ورزشکار در 9 رشته ورزشی شامل دوومیدانی (مردان و زنان)، شنا، والیبال نشسته، تنیس روی میز (مردان و زنان)، گلبال (مردان و زنان)، جودو، بسکتبال با ویلچر، بوچیا (مردان و زنان) و وزنه‌برداری در این بازی‌ها شرکت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها