معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با اشاره به‌این‌که تیم و کارگروه ویژه‌ای در این معاونت مشغول بررسی افزایش قیمت ۳۸ درصدی حامل‌های انرژی است، گفت: در لایحه بودجه ۹۳ نیز این موضوع را لحاظ خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۰۹۳۶۷

به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه مجلس در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات مجلس برای اصلاحیه بودجه ۹۳ اظهار کرد: خوشبختانه نظر کمیسیون برنامه و بودجه در این مورد واقع‌بینانه بود و امیدواریم دیگر نمایندگان مجلس هم اقدامات تخصصی این کمیسیون را تکمیل کنند و به تبصره‌ها و بندها رأی دهند.

وی با بیان این‌که این لایحه می‌تواند به کمک دولت بیاید و مشکلات آن را حل کند، در مورد شناسایی دهک‌های بالا افزود: کارگروه‌هایی در حال بررسی و شناسایی دهک‌های بالا هستند، قطعاً تلاش خواهیم کرد تا قانون را اجرا کنیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در خصوص اقدامات دولت برای شناسایی دهک‌های بالا نیز یادآور شد: منتظریم قانون ابلاغ شود و باید ببینیم که قانون چه می‌گوید. نوبخت در خصوص پرداخت مطالبات ایثارگران گفت: در بند ۲۲ - ۷ با عنایت به این‌که ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل فروش سهم‌الشرکه و سهام دولت گذاشته شده، با اولویت پرداخت مطالبات ایثارگران در دستور کار قرار می‌گیرد. سخنگوی دولت در پاسخ به گفته یکی از خبرنگاران مبنی بر این‌که دولت قبل می‌گوید، بدهی نداریم و خزانه خالی نیست، اظهار کرد: اصلاحیه بودجه نشان می‌دهد که وضع منابع ما چطور بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها