«محمدحسین لطیفی» که در ماه رمضان سریال «دودکش» را به شبکه یک سیما آورد، این روزها مشغول ساخت سریال «زمانی برای عاشقی» برای ماه محرم شبکه تهران است و بنا دارد سریال نوروزی شبکه سه سیما را نیز بسازد.
کد خبر: ۶۰۹۱۵۲
سال پرکاری برای یک کارگردان گزیده کار

به گزارش ایرنا، «زمانی برای عاشقی» به تهیه کنندگی معصومه فردشاهیم در 10 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در دهه اول ماه محرم امسال در دست تولید است.

فیلمنامه «زمانی برای عاشقی» را علی اکبر محلوجیان نوشته که روایتگر حاج مرتضی(فرهاد قائمیان)، بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می کند؛ او تصمیم می گیرد به حال و هوایی که سالها از آن غفلت کرده ، باز گردد ...

فرهاد قائمیان،رضا رویگری ، عنایت شفیعی ،علیرضا اوسیوند،نصرت میرعظیمی،کاظم هژیر آزاد،احمد علامه دهر،امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات ،نفیسه روشن ، سعیده عربو ... بازیگران این مجموعه هستند.

این سریال قرار است علاوه پخش از شبکه تهران، از شبکه تماشا نیز روی آنتن برود تا علاوه بر شهروندان تهرانی، دارندگان گیرنده های دیجیتال در دیگر نقاط کشور نیز به تماشای آن بنشینند.


**
لطیفی و ساخت طنز نوروزی برای شبکه سه

پس از پایان تولید و پخش «زمانی برای عاشقی»، لطیفی مشغول ساخت سریالی برای نوروز سال آینده شبکه سه سیما می شود؛ سریالی که «روزای بد به در» نام دارد و برزو نیک نژاد آن را نوشته است.

داستان این سریال طنز درباره ی زن و مردی است که به همراه فرزندانشان در اتاقک سرایداری یک مدرسه زندگی می‏ کنند و به کارهای نظافت آنجا و نگهداری از وسایل مشغول هستند.

در آستانه ازدواج پسر بزرگ این زوج، حکم بازنشستگی والدین از طرف آموزش و پرورش صادر می شود. حالا آنان باید به سرعت اتاقک سرایداری را تحویل دهند و به فکر محل جدیدی برای ادامه زندگی باشند.

این سریال اکنون مراحل نگارش فیلمنامه را پشت سر می گذارد و ایرج محمدی و مهران مهام تهیه کنندگان آن خواهند بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها