تلویزیون همزمان با تعطیلات عید غدیر چند فیلم متنوع داخلی و خارجی را پخش می‌کند

دیدار با «دوباره زندگی» و «هوگو» در تلویزیون

تعطیلات آخر هفته فرصت مغتنمی است برای در کنار خانواده بودن و تماشای برنامه‌های تلویزیون،‌اما این هفته همزمانی با عید غدیر این فرصت را دوست‌داشتنی‌تر کرده است و عیدانه رسانه ملی هم تدارک برنامه‌ها و فیلم‌های متنوع برای با هم بودن شماست. دوباره زندگی، موش و گربه، دو نفر و نصفی، بیا از گذشته حرف بزنیم، هوگو، ویلی گنجیشکه و ربودن مادر بزرگ برخی فیلم‌هایی است که امروز، فردا و روز جمعه از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۸۸۶

شبکه یک

امروز ساعت 16، دوباره زندگی/ فردا ساعت 10، خبرچین/ ساعت 16، موش و گربه/ ساعت 22، پچ آدامز

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «دوباره زندگی» به کارگردانی اولیور ناکاچه و اریک تولند و با بازی فرانسیس کلوئت و عمر سی، امروز ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «خبرچین» به کارگردانی ریک رمن وا، فردا ساعت ده از شبکه یک پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «موش و گربه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسن لفافیان فردا ساعت 16 از شبکه یک به نمایش درمی‌آید. آزیتا حاجیان، امیرمحمد زند و انوشیروان ارجمند در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «اشغالگر» به کارگردانی دانیل کالپارسورو، فردا ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پچ آدامز» به کارگردانی تام شادیاک و با بازی رابین ویلیامز، دانیل لندن و مونیکا پاتر، جمعه ساعت 14 و 50دقیقه از شبکه یک تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

شبکه 2

فردا: ساعت 8، ریو/ ساعت 17 و 30 دقیقه، من عنق/ ساعت 23، دو نفر و نصفی

جمعه: ساعت 8، پسر رعد آبی/ ساعت 17 و 30 دقیقه، هوگو/ ساعت 23، زردقناری

انیمیشن «ریو» به کارگردانی کارلوس ساندانا، فردا ساعت هشت در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

انیمیشن «من عنق» به کارگردانی جان کوهن و تهیه‌کنندگی پیر کافین و کریس رناود، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» به کارگردانی یدالله صمدی، فردا ساعت 23 از شبکه دو به مخاطبان ارائه می‌شود.

فیلم سینمایی «پسر رعد آبی» به کارگردانی لنی واشنگتن، جمعه ساعت هشت از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «هوگو» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، جمعه ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.هوگو پسر کوچکی است که بعد از مرگ پدر بر اثر سانحه آتش‌سوزی، نزد دوست او آقای کلود زندگی می‌کند و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا آدم مکانیکی که پدر قصد تعمیرش را داشته، راه بیندازد.

فیلم سینمایی «زردقناری» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، جمعه ساعت 23 از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. زنده‌یاد منوچهر حامدی، مهدی هاشمی، گلاب آدینه، محمود جعفری و زنده‌یاد حمیده خیرآبادی در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه 3

فردا: ساعت 10، بازی مرگ/ ساعت 14 و 30 دقیقه، چهارچرخ1/ ساعت 19، بیا از گذشته حرف بزنیم/ ساعت 23 و 30 دقیقه، تله کاغذی

جمعه: ساعت 11، بذرهای نابودی/ ساعت 16، چهارچرخ2/ ساعت 19، دونده پیشرو

فیلم سینمایی «بازی مرگ 2» به کارگردانی سی یونگ نگ، فردا ساعت ده از شبکه سه پخش می‌شود. بروکا لی، تای چونگ کیم و جانگ لی هاونگ در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی، چهار چرخ (قسمت اول) به کارگردانی جواد مزدآبادی، فردا ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. حمید لولایی، مریم امیرجلالی و فلامک جنیدی برخی بازیگران این فیلم هستند. قسمت دوم فیلم تلویزیونی چهارچرخ، جمعه ساعت 16 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

فیلم تلویزیونی بیا از گذشته حرف بزنیم (سفر به بروجرد) به کارگردانی حمید نعمت‌الله، فردا ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. فریده سپاه‌منصور، پوراندخت مهیمن و محمدرضا حقگو بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «تله‌کاغذی» به کارگردانی راب مینکوف، فردا ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «بذرهای نابودی» به کارگردانی پائول زیلر جمعه ساعت 11 از شبکه سه بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دونده پیشرو» به کارگردانی دال و جونگ کیم، جمعه ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود.

شبکه 4 سیما

جمعه: ساعت 12، تازی باسکرویل / ساعت 20 و 30 دقیقه، داربی اوگیل و آدم کوچولوها

فیلم سینمایی «تازی باسکرویل» به کارگردانی ایگور ماسلنیکف جمعه ساعت 12 از شبکه چهار به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «داربی اوگیل و آدم کوچولوها» به کارگردانی روبرت استیونسون، جمعه ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار پخش می‌شود.

شبکه تهران

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، سورچی گلستان

جمعه: ساعت 9 و 15 دقیقه، مرد شرور در اردوگاه بچه‌ها / ساعت 13 و 30 دقیقه، یادآوری کامل / ساعت 20 و 30 دقیقه، دارا و ندار

فیلم سینمایی «سورچی گلستان» به کارگردانی مجید وحیدیان فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بی‌ستاره» به کارگردانی بهمن گودرزی، 40دقیقه بامداد روز جمعه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مرد شرور در اردوگاه بچه‌ها» به کارگردانی گرگ بیمن، جمعه ساعت 9 و 15 دقیقه از شبکه تهران به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «یادآوری کامل» ساعت 13 و 30 دقیقه روز جمعه از شبکه تهران تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

فیلم سینمایی «دارا و ندار» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و با بازی نفیسه روشن، بهنوش بختیاری و فتحعلی اویسی، روز جمعه ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه شما

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، روز از نو، روزی از نو / ساعت 23، امید / جمعه: ساعت 13 و 30 دقیقه، زانیار

فیلم تلویزیونی «روز از نو، روزی از نو» به کارگردانی محمدجواد مرادی فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.فیلم تلویزیونی «روز از نو، روزی از نو» از تولیدات سال صداوسیمای مرکز فارس است.

فیلم تلویزیونی «امید» از تولیدات صداوسیمای مرکز یزد، فردا ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.علیرضا صادقی، محمدرضا یاوری، فریبرز سمندرپور، رضا ضیافی و محمدرضا شجریان از بازیگران اصلی فیلم تلویزیونی «امید» به کارگردانی فرزین مهدی‌پور و تهیه‌کنندگی بهرام صادقی مزیدی هستند.

فیلم تلویزیونی «زانیار» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه‌کنندگی غلامحسین محبی، جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش در می‌آید. فیلم تلویزیونی «زانیار» از تولیدات صداوسیمای مرکز کرمانشاه است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «هری‌پاتر5»، «قبیله رنگین‌کمان»، «ربودن مادربزرگ»، «هری‌پاتر6»، «محیا» و «اتحاد» فردا ساعت 13، 15،17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «دشمن مردم»، «ده»، «هری‌پاتر7»، «ای دوست مرا به خاطرآور» و «خشم اژدها» جمعه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها