فلوریدا خوش آب و هوا است و طبیعت زیبایی دارد، اما پر از تمساح است. پس اگر ناگهان یک تمساح دومتری را مقابل خود مشاهده کردید نباید تعجب کنید فقط باید بترسید.
کد خبر: ۶۰۸۸۶۸
تمساح ، مهمان ناخوانده سوپرمارکت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ABC NEWS ، شنبه شب گذشته یک تمساح 1.83 متری مقابل در اتوماتیک یک فروشگاه زنجیره ای وال مارت شهر آپوپکا قدم می زد. گشت و گذار خزنده و رفت و برگشت او دائم باعث باز و بسته شدن در سوپر مارکت می شد.

یکی از کارکنان تصمیم گرفت در را قفل کند تا تمساح وارد سوپر مملو از مشتری نشود. با این حال ، برخی از مشتریان اصلا از این خزنده بزرگ نترسیده بودند. یکی از آنها به گزارشگر شبکه ABC گفت: خیلی ناز بود، می شد از نزدیک تماشایش کرد... اما خب، چون بچه هایم همراهم بودند، از اینکه درها بسته شدند، خیالم راحت شد.

به هر حال، پلیس به محل آمد بی آنکه واقعا قصد دخالت داشته باشد مدت یک ساعت منطقه را مسدود کرد. تمساح که از این مزاحمت ها خوشش نیامده بود آرام و آسوده به خانه اش که منطقه ای جنگلی و مردابی در مجاورت سوپرمارکت وال مارت است، بازگشت.

اما ،کمیسیون حفظ حیات وحش و ماهیگیری فلوریدا تمساح را در برکه ای در همان نزدیکی یافت و سپس اعلام کرد که باید با کشتن خزنده مساله او را برای همیشه حل کنند.

سخنگوی این کمیسیون گفت: تمساح احساس ترس از انسان ها را از دست داده است و ما نمی توانیم این خطر را بپذیریم که خزنده بازگردد و شخصی را مجروح کند.

فیلم را با هم می بینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها